Advarsel: Don't see the D&D movie !!!
Fra : Henrik

Dato : 31-03-02 21:48

Jeg vil gerne lige bringe en advarsel - måske lidt off topic, men
alligevel...

Lej eller køb for guds skyld ikke filmen Dungeons & Dragons. Det er både
spild af tid og penge. Brug tiden på noget RPG istedet, eller vil du se
fantasy i fjernsynet, er 30 min. foran Xena eller Herkules mange gange
bedre - naturligvis stadig uden at være godt!

Den må absolut være årets dårligste film.

.... Så er I advaret!

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 01-04-02 01:21

Filmen har helt klart nogle problemer, men den er ikke direkte dårlig, det
er en ganske ok film..

Fra : Thomas Skyttehave

Dato : 01-04-02 01:34

Henrik skrev:
> [...]
> fantasy i fjernsynet, er 30 min. foran Xena eller Herkules mange gange
> bedre - naturligvis stadig uden at være godt!

indrømmet den kunne godt unvære ham wayens bror'en men ellers vil jeg sige
at den ligger meget godt i genren
og er da imo værd at beskue

og xena skal du ikke promovere alt for kraftigt et par hoppende skrigende
bryster i stramt læder....eller bar'-overkrop hercules med de dårlige
replikker og kæmpebrystede kvinder .. no ugly women.. jeg ved det sælger at
have et par DD tonsende rundt men det er imho meget værre end D&D filmen

My two cents
Skytte

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 02-04-02 22:40

On Mon, 1 Apr 2002 02:34:18 +0200, "Thomas Skyttehave"
<seawolf_DK@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>have et par DD tonsende rundt men det er imho meget værre end D&D filmen

....Hvis ikke det var fordi Bruce Campbell engang imellem dukker op
(som Autolycos) og instruerer lidt (meget)

Hail to the king, baby!

Fra : Jungo

Dato : 02-04-02 00:46

Jeg synes såmen også at D&D er en okay film - ikke ligefrem noget
mesterværk, men som Thomas skriver, så rammer den genren godt. Wayans broren
synes jeg passer fint ind i filmen - han er et glimrende comic relief! Men
så til Jer der ikke synes han skulle være med: glæd Jer over, at han dør i
slutningen - ja altså, alt efter hvilken slutning man vælger. Mht. Xena &
Hercules serierne...lyder jo til I alle har set dem...jeg synes også de
stinker, men det er trods alt bedre end Århus Kristne TV på en
tømmermændsdag...

-x- Jungo -x-

Fra : Morten \"Simbul\" Es~

Dato : 01-04-02 19:11

Jeg vil nu også sige at filmen, alting taget i betragtning, er en ganske
udemærket eventyr film.

Dog skal du have ret i at den på ingen måde minder om D&D da der efter min
mening er for mange fejl og mangler til at den med rette kan kaldes for D&D.
Hvis den havde en anden titel ville folk have en anden ide om hvordan den
skulle være, og derfor ikke kritisere den sådan. I dette tilfælde hvor den
hedder D&D forventer folk nogle ting (dværges opførsel, magien's brug
ect...) der desværre ikke blev indfriet.

Nogen der forstod hvad jeg lige sagde?
hellerikke mig

Morten "Simbul" Espensen
E-Mail: Simbul@post8.tele.dk
ICQ: 4720593

Probaly owns the biggest collection of Forgotten Realms books in Denmark

Fra : Bombur Ballesmækker

Dato : 16-04-02 18:09

Filmen har sine mangler indrømmet

Blandt andet syntes jeg det er fantastisk at hvor gode hovedperson, som
sikkert er første lev. thief i begyndelsen, Slår RIMELIGT mange 20 med de
syge ting han klarer. Desuden stiger han for hurtigt i levels!!

Fra : Rene Kragh Pedersen

Dato : 18-04-02 15:13

"Bombur Ballesmækker" wrote:

> Desuden stiger han for hurtigt i levels!!

Hvad snakker du om? Man kan s'gudda ikke stige for hurtigt i level. - og
da slet ikke som tyv, der netop er optimeret til det.

Tsch.
--
René Kragh Pedersen.
Asok: "Can you teach me to be apathetic like you?"

Fra : Daysleeper

Dato : 19-04-02 10:59

når han stiger for hurtigt i levels er det fordi han for urealistisk mange
XP for hver lille delquest.... Og en ordenlig tyv ville backstabbe
slutbossen... men nej, han skal ind og lege kriger, hvilket ikke lige er
tyvens stærke side.....