Darger og Dæmoner
Fra : Kolja

Dato : 20-03-02 19:21

Nogen her som evt. har gamle Drager og Dæmoner-bøger de kunne finde på at
sælge?
Gamle, som i DoD5.0 og tidligere!!!, dvs. før det gik helt galt med
Catastrofia.

Fra : Kalu

Dato : 21-03-02 14:00

"Kolja" <KoljaBuzhnikin@hotmail.com> wrote in message

> Nogen her som evt. har gamle Drager og Dæmoner-bøger de kunne finde på at
> sælge?
> Gamle, som i DoD5.0 og tidligere!!!, dvs. før det gik helt galt med
> Catastrofia.

Ikke lige mig. - Jeg vil bare snylte på din tråd og efterlyse et
Expert-sæt, som jeg kan købe.

Kalu

Fra : Kim Holmstrøm

Dato : 06-04-02 00:03

Jeg har et sæt, ved ikke rigtigt med edition, der står ikke noget så måske 1
??

Jeg ved ikke lige med at sælge, men ellers kan man jo finde på noget med
scanner og eller kopimaskine (det er selvfølgelig kun noget man kunne da det
jo er ulovligt)

vh - Kim

Fra : Kalu

Dato : 08-04-02 09:44

Hej Kim.

Tak for tilbuddet, men jeg har allerede mulighed for at kopiere bøgerne,
hvis det er det, det kommer til. Jeg vil nu hellere have bøgerne - de er
bl.a. lettere at opbevare end et bundt kopier.

Kalu.

Fra : Etin

Dato : 02-05-02 10:04

Hej,

Jeres bedste bud (selv om det er rimelig dyrt) er at finde sagerne på
svensk!
Kig forbi www.erebaltor.dk og se under links, der finder i den bedste
mulighed på
nettet for at købe gammelt DoD!

MVH.

Søren Niedziella

P.S. Skulle i have lyst til at diskutere regler, eventyr, ideer osv. til og
omkring DoD er i meget
velkommne på ereblaltor.dk´s FORUM!