OpenBeOS.
Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 20-03-02 14:30

Er der nogle OpenBeOS dele til at køre på deres BeOS 5? Evt. ved noget
om udsigten til en rigtig release af OBOS?

/Søren

--
Fjern "nospam" fra e-mailadressen, hvis du vil skrive til mig!
Så er man godt nok en spade --> http://www.sjl.dk/

Fra : Henry Lerche

Dato : 20-03-02 23:37

Jamen den er allerede ude og over 200 frivillige er pt. i gang med at
udvikle videre på den.
http://www.beosonline.com/index.php?seite=Download
http://www.openbeos.info

--
Dont leave your Pengu alone...
Henry Lerche

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 24-03-02 12:08

Henry Lerche wrote:

> Jamen den er allerede ude og over 200 frivillige er pt. i gang med
> at udvikle videre på den.
> http://www.beosonline.com/index.php?seite=Download

Det er vist ikke OpenBeOS. Jeg tror du har fat i den sidste BeOS5
(dano - eller noget), det er vist bare en bundle af resterne af det
gamle BeOS.

/Søren