"Intel wireless gateway" og Stofanet
Fra : Torben Østergård

Dato : 20-03-02 00:15

Jeg har købt mig sådan en dims, så jeg skulle kunne være trådløs med min
bærbar. Jeg er tilkoblet stofanet, hvor man skal logge på for at være
on-line. Hvordan indstiller man "dimsen" til at logge på ? Efter at have
kørt installeringsprogrammet igennem, viser den nemlig at der ikke er
forbindelse "udaf", og det forestiller jeg mig altså er fordi der skal
logges på !?

På forhånd tak/Torben

Fra : Torben Østergård

Dato : 20-03-02 08:29

Sorry, problemet er løst - jeg skulle ikke indtaste pw mv. i setup'en.

Torben