Spilleregler til Lord of the rings
Fra : Ole Breum

Dato : 11-03-02 15:05

Er der nogen der kan skaffe mig en kopi af spillereglerne på dansk da det
kniber lidt med det engelske.Jeg købte spillet inden der var danske regler i
kassen.

M.V.H Ole

o.breum@mail1.stofanet.dk

Fra : Klaus Æ. Mogensen

Dato : 12-03-02 23:33

"Ole Breum" <o.breum@mail1.stofanet.dk> skrev:

> Er der nogen der kan skaffe mig en kopi af spillereglerne på dansk da det
> kniber lidt med det engelske.Jeg købte spillet inden der var danske regler
> kassen.

Mig bekendt er rollespillet over Ringenes Herre (Middle-Earth Role-Playing
Game) ikke oversat til dansk, og det vil være et større projekt at ovesætte
de næsten 300 sider regler. Hvis du tænker på brætspillet, er du i en helt
forkert gruppe.

- Klaus