Re:fri Heroin
Fra : Kai Gradert

Dato : 07-03-02 20:44

Frigivelse af Heroin til narkomaner er efter min mening det eneste rigtige
for at skabe en værdig tilværelse for narkomaner, jeg er selv narkoman der
jo ikke ønsker at være kriminel men hellere vil købe stoffet på apoteket til
faire priser i stedet for at understøtte kriminelle organisationer.Det ville
kunne give muligheden for at komme videre med livet i stedet for at hænge
fast i den daglige stoffjagt

Fra : Jesper G

Dato : 19-03-02 10:31

Ja og så fri l til alkoholikerne og gratis brækjern til tyvene og måske
gratis kørekole til biltyvene for at forbedre færdselssikkerheden.
Den mest stabile narkopolitik må bygge på at man holder op.

vh

JG