NDPS Printer og Novell 5.0
Fra : Hans-Jørgen Monberg ~

Dato : 24-02-02 11:30

Hej

Jeg har lige installeret NDPS printer på vores netværk, jeg vil bruge HP
Gateway, vi bruger HP printere og Jetdirect printservere, men der der ingen
drivere til Windows 2000 i HP Gateway, findes der en måde at løse problemet
på ?.

mvh

Hans-Jørgen Monberg Skøtt

Haderslev Forsyning

Fra : Kim Henriksen

Dato : 24-02-02 16:25

Hejsa...

Hvad mener du med at der ingen drivers er ???? Drivers har ingen ting at
gøre med gateway'en.... Man skal "add" i Broker'en!

Åben NWadmin med denne optionen /DisableTLSMGR
find Broker'en
under RMS (Resource Management Service)
add resource....

se http://www.novell.com/documentation/lg/nw51/pdfdoc/10412271.pdf
eller Hvis du har problemmer med at "add" drivers i windows TID#10054369
http://support.novell.com/cgi-bin/search/searchtid.cgi?/10054369.htm

M.h.v.
Kim Henriksen

Fra : Hans-Jørgen Monberg ~

Dato : 24-02-02 17:02

Hej

hvis jeg går ind under Broker og derefter ind i RMS og vælger add resources

Kommer jeg ind i manage resources, og under resource types, kan jeg kun se
Banner, NPD Files, Win 3.1, Win 95/98 og Win NT4, der er ingen icon for win
2000.

Hvordan får jeg windows 2000 driver ind der.

mvh

Hans-Jørgen Monberg Skøtt

Fra : Kim Henriksen

Dato : 25-02-02 14:11

Hejsa

Jeg har været ved at kigge på det.... og så vidt jeg kan se , så skal du
installere Service pack 5 til novell 5.0

SE TID: 10054036
http://support.novell.com/cgi-bin/search/searchtid.cgi?/10054036.htm

og kontroller om det er NDPS Version 2.......

Mv.h.
Kim Henriksen
Novell CNA 5.1

Fra : Hans-Jørgen Monberg ~

Dato : 26-02-02 21:44

Hej

Jeg må desværre tilstå, at fejlen var min, jeg installerede NDPS på den ene
server, og startede nwadmin fra en anden server, så der manglede nogle
plugins og de opdateringer jeg havde lagt ind.

Tak for ulejligheden.

mvh
Hans-Jørgen