Fanget i den Fivetive Verden
Fra : Michael Johansen

Dato : 20-02-02 22:39

-Hej med jer,

Jeg vil høre om der var nogle af jer der har nogle vel beskrivede
historier om nogle der er fanget eller blevet afhængig af den fivtive
rollespils verden. Helst inden for en uge da det er info til et emne i
skolen.
Jeg vil fortrakke det blev send til min mail: mikajo@worldonline.dk

Mange tak på forhånd.

Hilsen Michael Johansen

Fra : Niels N

Dato : 20-02-02 23:07

"Michael Johansen" <mjoeyhansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> historier om nogle der er fanget eller blevet afhængig af den fivtive
> rollespils verden. Helst inden for en uge da det er info til et emne i

Det er altid godt at være i god tid

Går ud fra at du mener "fiktive verden"?

www.chick.com (som Harkonnen var så venlig at poste link til tidligere)
kan de sikkert fortælle dig at de kender adskillige tilfælde. (Om de så kan
bevise det er nok ikke så sandsynligt, men det betyder nok ikke så meget for
dem).

Artiklen "Straight talk on D&D" (http://www.chick.com/articles/dnd.asp) er
virkelig ustyrligt morsom

mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-02 00:30

;-D

Harkonnen

Fra : Jesper

Dato : 11-03-02 04:07

Det er dog det værste ævl jeg har set!!?? Læg også lige mærke til, at denne
Chick ikke har noget debat forum. Der er altså INGEN mulighed for at modsige
hans savlende ævl UDEN at klovnen redigerer det. Sådan en idiot.

Hvis han havde levet i middelalderen, havde han sikkert stået med ståpik og
kigget på hekseafbrændinger. For han er sgu for dum til at have været andet
end tilskuer til dem.

Fra : EJP

Dato : 19-03-02 20:53

Der findes et par seriøse organinsationer som behandler emnet seriøst. De
har til dato ikke fundet nogen "fanget" i den fiktive verden.

Har ikke links længere, men med lidt søgearbejde kan du vel finde dem.
Ellers fyr en mail af til Steve Jackson Games. De har samlet material om det
før.

Hilsen
Erik