Kontol af licensantal
Fra : Helmuth Jensen

Dato : 25-01-01 12:34

Netware 5 server med 35 Win9x arbejdsstationer med skiftende brugere.
Er det muligt at kontrollere arbejdsstationerne således at kun 10 af dem kan
afvikle et givet program samtidig mens nummer 11 pænt får at vide at
programmet ikke kan afvikles?

HJ

Fra : Brian

Dato : 26-01-01 08:16

ZENworks v/3 kan. Jeg kan ikke huske om de ældre versioner kan.

/Brian

Fra : Henning Eli Lang

Dato : 26-01-01 13:59

Zenworks har bl.a. software metering.