Kære læsere!
Fra : Søren Mosegaard

Dato : 17-02-02 14:11

Kære læsere!

Det har været en fornøjelse at møde jer her i Kirsten-sagaen, som vores
lille eventyr om skærmtrolden Kirsten er blevet kendt.

Især var det rart, at I omsider fik lukket 'Kirstens' internetforbindelse,
så vi slap for flere af hendes antisemitiske skriblerier (der, som en af jer
så rigtigt anførte, mere hørte hjemme på et offentligt toilet).

Imidlertid er der et andet problem med hendes udtalelser.

For det var jo hverken 'Kirsten' eller undertegnede, der fandt på dem.

Det var Martin Luther. Og Jesus af Nazareth.

Så vi kan sikkert blive enige om, at der nu er faldet folkelig dom for, at
Den Danske Folkekirke er funderet på antisemitisk hade-litteratur, og at
dens stiftere faktisk var så rabiate, at de ikke længere kan citeres
offentligt.

Det gælder naturligvis ikke kun Jesus og Luther. Tværtimod er adskillige af
Bibelens forfattere medskyldige i opfordring til de forbrydelser mod
menneskeheden, der danner kulturgrundlaget for det moderne samfund. Og dét
skal ikke længere skjules under kirkernes marmorgulve og menighedsrådenes
ægte tæpper.

Derfor vil jeg bede jer lægge vejen forbi www.horrorcomix.com/danish.htm og
nederst på siden klikke jer ind i SNOW WHITE FOUNDATION -- en nystartet
menneskerettighedsorganisation, der vil tage initiativ til en frisk haglbyge
af retssager mod det internationale kristne samfund.

Formålet med retssagerne bliver én gang for alle at påvise, at:

1) kristendommen er en hoax baseret på godtroenhed, udbredt ved terror og
opretholdt med indoktrinering;
2) dens kirker er professionelt designede front-organisationer for verdens
største multi-nationale firma;
3) den tilskynder sine sympatisører til accept af en bred vifte af
kriminelle forhold, herunder antisemitisme, anden diskrimination og mord;
4) den støtter udbredelsen af aids, bekæmper ytringsfriheden, fungerer som
kontaktbureau for pædofile og neddysser sager om præsters seksuelle overfald
på børn, syge og demente gamle;
5) den danner grobund for eksplosive nationale og globale konflikter.

Så vær med til at gi' Snow White Foundation en rigtig god start!

Min egen visit her på usenet er ved at være forbi for denne gang -- og jeg
tvivler også på, at Tanne og Kirsten får lyst til at blande sig igen
foreløbig.-} Men hvad deres opponenter angår, vovede et par af dem sig nok
lidt vel langt ud i kampens hede, så for dem er sagaen ikke helt slut endnu.

Det er den heller ikke for tre af Kirstens mere forsigtige
romanfigur-kollegaer, så de fortsætter løjerne på nettet, som de har gjort
det i årevis; to af dem skriver i de internationale nyhedsgrupper; den
tredie i de danske. Og om denne tredje muldvarp nu er Anders Peter Johnsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup, Andreas Falck, eller måske en helt fjerde, det
må I vente lidt med at få opklaret -- foreløbig er det nok at vide, at den
vil gøre sit bedste for at fylde jer med løgn!

For husk det nu: Alt er eventyr, og den, der skriver det bedste, styrer
verden!

Vi ses i Snow White Foundation!
Søren
mosegaard@horrorcomix.com

Fra : damn

Dato : 17-02-02 17:49

arrangere i korstog??

Fra : Henrik

Dato : 18-02-02 08:53

Tja...

Det er vel Off Topic det hele, inklusive nedenstående omgang.

Mvh.
Henrik

Fra : Troels Forchhammer

Dato : 19-02-02 23:56

"Søren Mosegaard" wrote:

> Kære læsere!

Og bla bla bla <Snipped>

> Søren
> mosegaard@horrorcomix.com

Horror og komik er vel stort set de to mest dækkende ord jeg
endnu har set for hele denne "saga"...

--
Beldin

Please do not reply directly.
Instead reply to (t.forch@mail.dk)

This isn't right. This isn't even wrong.
Wolfgang Pauli, on a paper submitted by a physicist colleague
(Thus speaks the quantum physicist)

Fra : DumbWarrior

Dato : 26-02-02 09:39

rofl!!!
Kan I ikke tage jeres krig et andet sted?
Jeg kan ikke forestille mig nogle her i nyhedsgruppen seriøst gider have
noget med begge parter at gøre.
Fanatisme er grimt, lige meget hvilket ansigt det bærer.

VH
Rune aka DumbWarrior