Max Payne
Fra : Ukendt

Dato : 16-02-02 20:37

Jeg er i Part 3 - men hvor er spillet ?. Jeg kunne forstil mig noget i
retning af 10 eller 12 part´s ialt`?.

Harkonnen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 16-02-02 22:56

"Harkonnen" <chaos> skrev i en meddelelse
> Jeg er i Part 3 - men hvor er spillet ?. Jeg kunne forstil mig noget i
> retning af 10 eller 12 part´s ialt`?.

Prøv at spørge i en gruppe der handler om computerspil, som f.eks.
news:dk.spil.computer, der er nok større chance for at fornuftigt svar.

Denne her gruppe handler om rigtig rollespil (og så lidt live)

Lars
--
Lars Wagner Hansen, Jagtvej 11, 4180 Sorø
l-hansen@post4.tele.dk http://home4.inet.tele.dk/l-hansen