Harnmaster sælges!!
Fra : damn

Dato : 15-02-02 13:55

--------------------------------------------------------Nypris Nupris
HârnMaster Core Rules (2nd Ed. Binder) 464 350
HarnPlayer 294 200
HarnMasterReligion(with 3-ring binder) 424 350
HarnManor (with 3-ring binder) 424 350
HarnWorld (Region) 379 300
Cities of Harn/Son of Cities (Kopi) 336 250
Kaldor (Kopi) 294 200
Orbaal 274
200
Castles of Orbaal 294 200
Bushels of Rye 251 150

Samlet pris 2500 kr. inkl. porto
ellers er prisen pr. bog excl. porto

Priserne er ret så krydret idet alle bøger er købt fra firmaet i Canada (jeg
har ikke kunne finde dem i DK) som betyder at jeg har måtte betale for
forsendelse og moms. De bøger som jeg har købt som kopier fås kun som
kopier, men der er farve kort med og jeg har sat dem i et ringbind. Tjek
evt. deres hjemmeside:

http://www.columbiagames.com

Mange af bøgerne har jeg slet ikke læst og alt ligger som nyt. Jeg kommer
fra Als (Sønderjylland) så hvis du bor i nærheden kan du jo kigge forbi.

Mvh
Johs

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 18-02-02 13:36

"damn" <fedevaps@yahoo.dk> writes:

> [...]
> har ikke kunne finde dem i DK) som betyder at jeg har måtte betale for

Jeg vil ikke give de priser du nævner. For det første kan jeg købe
nogle af dem billigere i f.eks. Fantask, for det andet er reduktionen
til brugtpris ikke særlig stor, og for det tredie er jeg generelt lidt
nærig . Men hvis du ikke finder en der vil give de nævnte priser,
så byder jeg følgende på nogle af bøgerne:

HarnMaster core: 200 kr.
Religion: 175 kr.
Manor: 175 kr.
Cities + son of: 125 kr.

De andre er jeg ikke specielt interesseret i, men jeg byder da 50 kr.
pr. stk. for Kaldor, Orbaal og Castles of Orbaal.

Jeg betaler selvfølgelig porto for forsendelse til København.

   Torben Mogensen (torbenm@diku.dk)

Fra : damn

Dato : 18-02-02 19:30

Jeg vil da gerne gå med til at handle lidt, men dit bud er lidt for lavt jeg
vil ikke gå længere ned end til følgende priser excl porto. (skrevet efter
dine bud)

>HarnMaster core: 200 kr. 260
>Religion: 175 kr. 240
>Manor: 175 kr. 240
>Cities + son of: 125 kr. 180

Merpris: 245 excl. porto

>De andre er jeg ikke specielt interesseret i,

De er ellers rigtige fede!!

men jeg byder da 50 kr.
>pr. stk. for Kaldor, Orbaal og Castles of Orbaal.

De går ikke for under 130 stk.

Mvh Johs