Glæder mig!
Fra : Fly Christensen

Dato : 14-02-02 17:33

Endelig, endelig sig jeg Eder, i morgen er dagen, hvor miraklet vil ske!
Himlen vil lyse op som den aldrig har været oplyst før. En hærskare af
vingede flyvende væsener vil i kådskab vise deres kunnen. Elverne vil
dnse medens satyrens spiller og sirenerne synger deres sang. I morgen er
dagen, hvor miraklet vil ske. De vil forsamle sig, medens solen stadig
er synlig. De vil sidde i deres kreds til den nye dag er oprundet.
Tiden er kommet. 3ed vil blive forkyndt.

Fly

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 15-02-02 01:29

> Tiden er kommet. 3ed vil blive forkyndt.

Eh - hvilken 3rd ed.?

Jakob

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 16-02-02 11:29

> [...]
> er synlig. De vil sidde i deres kreds til den nye dag er oprundet.
> Tiden er kommet. 3ed vil blive forkyndt.

Shadowrun 3rd edition har da været på gaden siden august 1998!

Lars
--
Lars Wagner Hansen, Jagtvej 11, 4180 Sorø
l-hansen@post4.tele.dk http://home4.inet.tele.dk/l-hansen

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 16-02-02 11:36

> Shadowrun 3rd edition har da været på gaden siden august 1998!

Ja, og der findes ikke engang en WFRP 2nd edition, og jeg går ikke ud fra at
de ville springe en sådan over?
Desuden er der slet ikke brug for en opdatering af reglerne

Jakob

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 16-02-02 16:28

"Jakob Medgyesi" <nexNOSPAM@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, og der findes ikke engang en WFRP 2nd edition, og jeg går ikke ud fra at
> de ville springe en sådan over?

Og Call er allrede i sin 6. udgave, hvis man altså ikke tæller 5½ og den nye
20-års udgave med.

Det kan jo heller ikke være D20 udgaven af CoC, for den må enten være at regne
som 7. udgave eller 2. udgave (alle Basic RP udgaver = 1st edition).

Jeg undres stadig...?

Lars

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 16-02-02 18:08

> Og Call er allrede i sin 6. udgave, hvis man altså ikke tæller 5½ og den
nye
> 20-års udgave med.

Er der kommet en 20-års udgave? Pliiiiiiz fortæl mig at det er med
illustrationerne fra 5. udgaven???

En teori - det kunne eventuelt være en 3. udgave af Earthdawn????

Jakob

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 16-02-02 19:16

> Er der kommet en 20-års udgave? Pliiiiiiz fortæl mig at det er med
> illustrationerne fra 5. udgaven???

Jeps, http://www.chaosium.com er desværre ikke tilgængelig, men jeg fandt den
her http://www.doordice.com/Games/ProductDetails.cfm?Product_UID=TQ3HY8LY

Citat:
In honor of the 20th Anniversary of the award-winning Call of Cthulhu RPG,
Chaosium Inc. introduces this 300-page premium, limited-edition leather-bound
volume of the core rulebook touting exceptional features as high-quality paper
stock, sienna ink, a durable Smythe-sewn binding, and a new interior layout
designed to evoke that 'ancient tome' look and feel.

Det er lige før man få lyst til at spendere $80 på at få sådan en sag, men det
synes konen nok ikke jeg skal. Jeg er dog ret sikker på at Søren P. fra Fantask
nok allerede har en under neglene, han har næsten alt til CoC, og så kan det jo
være at man engeng kan få lov til at se den?

> En teori - det kunne eventuelt være en 3. udgave af Earthdawn????

Tja, men er 2nd edition ikke kun lige udkommet? Der plejer som regel at være
flere år mellem 2-3 udgaver, end der er mellem 1-2 udgaver.

Det kunne også være Toon 3rd edition, det er efterhånder mange år siden 2nd
edition udkom (selvom den aldrig officielt har heddet 2nd edition).

Lars