D&D 3E books
Fra : Beowulf

Dato : 09-02-02 16:52

Hvor kan man downloade D&D 3E books (pdf)

Jeg har en del at bytte med. evt.
+ ftp server med mange D&D 3E books

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 09-02-02 17:23

"Beowulf" <stefan_spawn@hotmail.com> wrote in news:a43gia$2jb0$1
@news.cybercity.dk:

> Hvor kan man downloade D&D 3E books (pdf)
>
> Jeg har en del at bytte med. evt.
> + ftp server med mange D&D 3E books

Hvad med at købe bøgerne i din lokale rollespilsbutik i stedet?

--
Andreas
http://www.solitude.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 09-02-02 17:32

"Beowulf" <stefan_spawn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man downloade D&D 3E books (pdf)

Sikkert samme steder hvor man kan stjæle en masse andet rollespilsmateriale.

Betal dog for det du skal bruge!

Lars
--
Lars Wagner Hansen, Jagtvej 11, 4180 Sorø
l-hansen@post4.tele.dk http://home4.inet.tele.dk/l-hansen

Fra : Thor

Dato : 09-02-02 19:22

hved at man kan downloade det gratis (lovligt), men kan ikke finde hvor. men
der er ikke alle billederne med og alt det andet som bør bogen flot.

VMH THOR

Fra : Kjeld Johansen

Dato : 10-02-02 02:28

Wizards har lagt rigeligt gratis matriale ud.
Meget af det kan du finde her:
<http://www.wizards.com/dnd/article.asp?x=dnd/dx20020121x>

Hvis man kan finde pirat-udgaver af de nye bøger på nettet, så ønsker
jeg ikke at vide det!

Kjeld.

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 10-02-02 04:29

Kjeld Johansen wrote:

> [...]
> <http://www.wizards.com/dnd/article.asp?x=dnd/dx20020121x>
>
> Hvis man kan finde pirat-udgaver af de nye bøger på nettet, så ønsker

Hvor fedt er det også liiige at slæbe sin
flere-kilo-computer-medulovligt-kopierede-regelbøger med rundt så man kan
flytte-rundt-på-sin-flere-kilo-tunge-computer-eller-have-besvær-med-at-læse-på-skærmen-på-sin-bærbare
når man skal vise regler til spillerne?

Så dyre er de heller ikke (jeg er på SU!) - og det er ti gange federe at
have regelbøger på tryk!

> "Thor" <thor1986@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> hvor. men

Rasmus

DISCLAIMER: Microsoft, Windows, Windows 98, Bugs, Lacking features, IRQ
conflicts, System crashes, Non-functional multitasking, the Y2K problem
and the Blue Screen of Death are registered trademarks of
Microsoft, Corp., Redmond, USA.

Fra : Wrathchild

Dato : 10-02-02 02:27

> Hvor kan man downloade D&D 3E books (pdf)
>
> Jeg har en del at bytte med. evt.
> + ftp server med mange D&D 3E books

Hvis du spør til noget lovligt: Prøv www.opengamingfoundation.org. Dette
site har basalt set teksten fra PH, DMG, MM og PsH til frit gennemsyn. Nogle
af filerne er rtf, nogle er html.

Stor set alt andet vil være ulovligt - bortset fra det der ligger på
Wizard's hjemmeside som Free Downloads - men det er muligvis det du allerede
har.

--
Wrath
---------------------

Fra : Fly Christensen

Dato : 28-02-02 16:43

Beowulf wrote:

> Hvor kan man downloade D&D 3E books (pdf)
>
> Jeg har en del at bytte med. evt.
> + ftp server med mange D&D 3E books

Jeg har pesonligt lige downloadet Song & Silence fra nettet. Jeg er glad
for, at jeg downloaded den, da det kun er 5 sider som jeg kan bruge fra
den. Det drejer sig om siderne, som præcisere flanking og sneak attacks.
Jeg har de tre Core Rules bøger, da det er lettere og federe at have
bøgerne. Nu venter eg så bare til jeg har råd til at købe Player's
Handbook en gang til, da jeg har 1. oplag med alle fejlene i. Jeg har da
også Errata men, det er altså ikke særlig sovt at sidde med en bog og en
stak papirer for at finde de rigtige regler.

Fly

Fra : EJP

Dato : 19-03-02 20:38

Jamen de gode gamle IRC kanaler har vel noget. Men tag dog og gør alle
rollespillere en tjeneste. Køb det. Så er der råd til at der udgives flere
spil og bøger. Råd til at lønne forfattere. Mange er freelancere, så det er
mange bøger som skal skrives for at kunne leve af det. Er bl.a. selv med på
en sådan aftale. Så det er da ikke for mget at forlange. Sammenlign det med
at have en idræt. Her betaler man kontingent. Sjældent mindre end DKK 1000,-
pr. år. Hvis det så er eks. tennis badminton eller squash så skal der en
ketcher, opstrengning, bolde etc. Dertil fodtøj. Hurtigt hedder din sæson da
DKK 2000,- på denne måde. Regn lidt på hvor mange timer du har med bøger for
bare DKK 1500-2000. Så set i forhold til timetal, så kan det da kun betale
sig at købe. Den tid du bruger på at finde det ulovlige og downloade kunne
da bedre bruges til at sætte dig ind i regler eller skrive nogel eventyr til
en con.

Hilsen
Erik