Hektisk musik?
Fra : Niels N

Dato : 07-02-02 15:46

Hej

Er der nogen der har et forslag til noget hektisk musik man kan bruge til
f.eks. en biljagt?

mvh Niels

Fra : morten lund

Dato : 07-02-02 16:00

Hvis det er til en biljagt vil jeg foreslå Drum&Bass:

Propellerheads, eller noget Moby (især hans James Bond Remix)

/Morten

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 07-02-02 16:19

Noget gammelt speed metal a la Slayer måske

Spawn - the album indeholder også noget hidsigt musik...

RAMMSTEIN måske?

Fra : Peter Brodersen

Dato : 07-02-02 17:21

On Thu, 7 Feb 2002 15:46:12 +0100, "Niels N" <somebody@civil.auc.dk>
wrote:

>Er der nogen der har et forslag til noget hektisk musik man kan bruge til
>f.eks. en biljagt?

Green Day, "Espionage"

Green Nuns of the Revolution, "Ring of Fire"

Beastie Boys, "Sabotage"
.... vil dog måske give humoristiske associationer

Yello, "The Race"
.... omend det nok mere bare er "Just Cruisin'"-musik

Motörhead, "Ace of Space"

The Offspring, "The Kids aren't allright"

.... ellers lidt af hvert af Prodigy (fra "The Fat of the Land" - hey,
de kunne bruge det i "Charlie's Angels"), Apollo 440 (fx "Lost in
Space"), Rage against the machine (fx "Bomb Track"), Chemical Brothers
(fx "Chemical Beats", "Loops of Fury"), Rammstein...

--
- Peter Brodersen

Fra : Niels N

Dato : 10-02-02 12:52

"Niels N" <somebody@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der har et forslag til noget hektisk musik man kan bruge til
> f.eks. en biljagt?
>
> mvh Niels

Tak for hjælpen alle tre! Det bliver sjovt at fyre dette scenarie af

mvh Niels

Fra : morten lund

Dato : 10-02-02 14:15

Jeg glemte helt specialtilfældet: Temaet til Night Rider (men den gælder kun
til 80'er scenarier!

Fra : Niels N

Dato : 10-02-02 23:47

"morten lund" <none@your.business.org> skrev i en meddelelse
> Jeg glemte helt specialtilfældet: Temaet til Night Rider (men den gælder
kun
> til 80'er scenarier!

Hehe, en skam at mit scenarie foregår i 1999
(Mage, 2nd Ed.)

mvh Niels

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 11-02-02 15:01

"Niels N" <somebody@civil.auc.dk> writes:

> Er der nogen der har et forslag til noget hektisk musik man kan bruge til
> f.eks. en biljagt?

Radetskymarch.
Minutvalsen.
Wilhelm Tell overturen.