Opstarts problem med NW 4.11 og SCSIHD.CDM
Fra : Jens

Dato : 06-02-02 12:02

Efter installation af ny PCI SCSI ctrl. i NW 4 server, så kommer SCSIHD.CDM
og beder om slotnr. ved hver opstart af server (Der er også en SCSI Raid
ctrl monteret). Den forslår selv slotnr. 6, og jeg har efterfølgende
tilføjet følgende til den eksisterende linie i AUTOEXEC.NCF

Sådan så linien i AUTOEXEC.NCF ud før rettelse:

SCSIHD.CDM

Sådan ser linien i AUTOEXEC.NCF ud efter rettelse:

SCSIHD.CDM SLOT=6

Men det virker ikke, den beder stadig om at indtaste slotnr. ved opstart, og
foreslår selv slotnr. 6.

Er der nogen der har en idé til hvilken parameter jeg skal indsætte efter
SCSIHD.CDM i AUTOEXEC.NCF for at få den til at starte op uden at spørge om
slotnr. ?

Jens

Fra : palle.kaastrup

Dato : 06-02-02 15:09

Hej

SCSIHD.CDM SLOT=6 linien skal indsættes i STARTUP.NCF i stedet for
AUTOEXEC.NCF. Denne fil er placeret på serverens DOS partition (default
er C:\NWSERVER).

Husk at fjerne linien fra AUTOEXEC.NCF.

/Palle

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens

Dato : 06-02-02 22:00

"palle.kaastrup" <palle.kaastrup.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> SCSIHD.CDM SLOT=6 linien skal indsættes i STARTUP.NCF i stedet for
> AUTOEXEC.NCF. Denne fil er placeret på serverens DOS partition (default

Undskyld, det er selvfølgelig i STARTUP.NCF det hele står og ikke i
AUTOEXEC.NCF, min fejl.
Det er i STARTUP.NCF at jeg har skrevet SCSIHD.CDM SLOT=6 og det virker
ikke!

Jens

Fra : erik klausen

Dato : 06-02-02 22:41

Jens wrote:
> Det er i STARTUP.NCF at jeg har skrevet SCSIHD.CDM SLOT=6 og det virker
> ikke!

Parameteren skal tilføjes til kort-driveren; den der ender på .HAM (eks.
AHA2940.HAM).

SCSIHD.CDM er en driver til devicet.

mvh.
Erik Klausen

Fra : Jens

Dato : 07-02-02 22:28

"erik klausen" <"sp101"@hjemmebedst.denmark (that's .dk)> skrev i en
meddelelse news:3c61a2fc$0$62863$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Parameteren skal tilføjes til kort-driveren; den der ender på .HAM (eks.
> AHA2940.HAM).
>
> SCSIHD.CDM er en driver til devicet.

Tak, det vil jeg prøve. Jeg vender tilbage med resultatet!

Jens