Hjælp til nybegynder
Fra : Jens Bech

Dato : 03-02-02 21:54

Hej alle!

Jeg er en far der prøver at hjælpe min dreng.
Han er 12 år og er meget interesseret i live rollespil, samt "selvfølgelig"
i warhammer, ringenes herre m.v.
Vi bor i Allerød, og hvis der er nogle der kan hjælpe med kontakt eller gode
råd til hvordan Christopher kan begynde med live rollespil, vil vi blive
meget glade.

Mange hilsner

Jens

jens@blovstroed.dk

Fra : Mayor_Tom

Dato : 04-02-02 09:13

Du kan eventuelt gå ind på http://www.sleipner.dk/medlem.php?orderby=town,
for at se Landsforeningen Sleipner's liste over hvilke Rollespil klubber der
er rundt omkring i landet, og så prøve at kontakte dem der ligger i jeres
område...

/Morten Nørgaard, TRoA