Realms of sorcery
Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 03-02-02 20:56

Er der nogen der har hørt rygter om hvornår Realms of Sorcery kommer som
paperback?

Jakob

Fra : Linus Riel Petersen

Dato : 03-02-02 23:41

Jakob Medgyesi wrote:

> Er der nogen der har hørt rygter om hvornår Realms of Sorcery kommer som
> paperback?
>
> Jakob

Hvis det er Warhammer Fantasy Roleplaying Game du mener, så er den kommet.
Har selv et eksemplar
Linus Riel Petersen
linus@fys.ku.dk

Fra : Linus Riel Petersen

Dato : 03-02-02 23:42

Linus Riel Petersen wrote:

> Hvis det er Warhammer Fantasy Roleplaying Game du mener, så er den kommet.
> Har selv et eksemplar
Ups, mente at hvis det er den til Warhammer ...
Linus Riel Petersen

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 04-02-02 00:41

Har du den som paperback? Hvor meget kostede den? Jeg har kun set hardbacken
og den kostede 350 hvilket er noget mere end min SU kan klare.
Og derudover - har den været de 16 års ventetid værd ?

Jakob

Fra : Rene Kragh Pedersen

Dato : 04-02-02 00:56

Jakob Medgyesi wrote:

> Og derudover - har den været de 16 års ventetid værd ?

Den Realms of Sorcery, der er udkommet er ikke som den gamle. Hvor mange
fællestræk, der er ved jeg ikke, men kig evt. selv på Hogsheads
hjemmeside:
http://www.hogshead.demon.co.uk/

Mvh.
--
René Kragh Pedersen.
"People start out with souls for the same reason that D&D characters

Fra : Mayor_Tom

Dato : 04-02-02 09:10

Jeg sidder ihvertfald med en Realms of Sorcery her, i paperback, og den er
udgivet September 2001 fra Hogshead... såeee, den er kommet i Paperback.

Det er en bog jeg har lånt, så jeg har ikke læst det hele endnu, men
udmiddelbart vil jeg sige, at den ser ret god ud... glimrende afsnit omkring
de forskellige skoler af magi.... (og enda en smule om High Magic...)

/Morten Nørgaard, TRoA..

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 04-02-02 11:48

> Den Realms of Sorcery, der er udkommet er ikke som den gamle. Hvor mange
> fællestræk, der er ved jeg ikke, men kig evt. selv på Hogsheads
> hjemmeside:
> http://www.hogshead.demon.co.uk/

Hmmm - mon ikke en af grundene er at den gamle version længe har floreret
på internettetet og desuden lige så meget var rettet mod Warhammer Battle?
Ud over de rent økonomiske fordele hvis de selv kunne stå som forfattere....

Jakob

Fra : Linus Riel Petersen

Dato : 04-02-02 09:57

Jakob Medgyesi wrote:

> [...]
> hardbacken og den kostede 350 hvilket er noget mere end min SU kan klare.
> Og derudover - har den været de 16 års ventetid værd ?

Tja, fik den i julegave og har ikke fået læst den endnu, så jeg har
egentlig ingen ide om prisen, men den ser ud til at være interessant nok
til at jeg nok havde købt den hvis jeg ike havde fået den
Linus Riel Petersen