cdkey til daoc den nægter at oprette acc u~
Fra : danni plougmann

Dato : 31-01-02 12:46

hvad cdkey skal man bruge til at registere en daov account på eu versionen
spillet er jo en beta jeg har hentet så cdkeys har jeg jo ikke
den vil ha en key for at lave account

hvordan gør i andre der spiller betaen uden cdkey

når jeg laver så kommer der bare en box frem
*supplied registration key is not in the proper format*

/Danni

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 31-01-02 20:59

"danni plougmann" <danni.plougmann@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> når jeg laver så kommer der bare en box frem
> *supplied registration key is not in the proper format*

Hej Danni

Prøv at spørge i en gruppe der har noget at gøre med computerspil, f.eks.

Denen gruppe er til "rigtig" rollespil, og så lidt live ind imellem

Lars
--
Lars Wagner Hansen, Jagtvej 11, 4180 Sorø
l-hansen@post4.tele.dk http://home4.inet.tele.dk/l-hansen

Fra : Mayor_Tom

Dato : 01-02-02 08:56

men derfor kan jeg da godt lige svare dig alligevel...

du skal gå ind på www.camelot-europe.com og registrere dig en konto
derinde.... den kan du logge ind med...

/Morten Nørgaard

Fra : Peter Kristiansen

Dato : 02-02-02 06:03

"Lars Wagner Hansen" mumlede...
> Hej Danni
>
> Prøv at spørge i en gruppe der har noget at gøre med computerspil,
f.eks.

> Denen gruppe er til "rigtig" rollespil, og så lidt live ind imellem

Jeps, men jeg kunne godt narres til at tro at vi med Dark Age of Camelot
er kommet til endnu et grænsetilfælde. Godtnok kender jeg det kun fra
min bofælle, men det ser umiddelbart ud til at det minder en del om
rollespil...

Så vidt jeg har forstået drejer det sig ikke kun om Hack 'n' Slash, men
også om at løse quests og at interagere med de andre pc'ere (hæ hæ..) i
spillet og se om man kan stige i graderne indenfor deres anseelse.

Eller noget.

Peter.
- som holder sig til papir, blyant og terning..