En hjælpende hånd?
Fra : Ninett Green

Dato : 28-01-02 19:02

Pga. en arbejdsskade i ryggen har jeg nu bedre tid til at tage klienter ind.
Jeg er uddannet, eksamineret og registreret NLP Psykoterapeut®, og arbejder
meget med sorg, traumer og kriser.
Desuden holder jeg kurser i personlig udvikling, og har en brevkasse på
www.quindemagasin.dk.

Mine lokaler ligger i Dalby v. Haslev, hvor jeg arbejder på 1. salen af
vores hus, landligt og roligt.

Du kan læse mere om mig og NLP på www.GreensHus.dk

Ninett Green NLP Psykoterapeut®

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-01-02 22:38

In article <3c559216$0$62900$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Ninett Green" <CarpeDiem@GreensHus.dk> wrote:

> Pga. en arbejdsskade i ryggen har jeg nu bedre tid til at tage klienter ind.

Det er da en fremragende service at tilbyde helt gratis.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Erik G Christensen

Dato : 28-01-02 23:07

Ninett Green wrote:

> Mine lokaler ligger i Dalby v. Haslev, hvor jeg arbejder på 1. salen af
> vores hus, landligt og roligt.

Jeg tror, det er lidt langt væk, men jeg vil da gerne prøve,
når det eneste jeg investerer er kørslen..

--
Regards Erik G. Christensen
Adviser for danish farmers, economy