Piller eller Alkohold.?
Fra : Starman8

Dato : 24-01-02 04:43

Jeg har holdt mig væk fra alkohold,fra jeg var barn til jeg var 35år. På
grund af at min psykke ikke kunne mere.
Men det stod i forhold til de fleste kun på i lidt over 1.5år.
Så tog jeg mod til at komme op til min læge,og han gav mig Nogle beroligende
piller som hedder Tafil Retard
(Depot Tabletter)
Jeg Tager 3 om dagen. Mest om vinteren,da' jeg har det ad H til Om vinteren,
og så tvinges min hjerne til at være inde, Men det har jeg sku' også Ad H
til med.
Så der faktisk kun foråret og sommeren at jeg kan nøjes med 1-2 piller på et
døgn.
Jeg har skutte haft det sjovt i gennem tiden fra 1981 -
da' min far i en alder af 35år. blev dræbt af en arbejdsulykke, Som den man
hørte om for ikke så langtid siden.Om en kran der havde løftet noget der var
altfor tungt,og til sidst sprang kablet,og min far fik flere tons rør
over sig. Da' jeg fik den besked i telefonen,ja' der gik jeg sku' i knæ.
Men jeg kunne helt forbavsene holde mig fra alkohold.
Men i en alder af 35år.begyndte jeg ud fra den blå himmel at drikke.Først
Kirsebærvin(Kijafaen)
Så stærke øl,Og til sidst Vodka. Og det blev sku' for meget for mig. ( jeg
vil lige sige at jeg tror på at grunden til at jeg holdte op,og gik til
lægen,var (Tror Jeg ) fordi at min lillebror fik rusket op i mig.Han sagde
at nu havde jeg snakket så meget om at holde op med at drikke,og hvis jeg
ikke gik til min læge hurtigst muligt,ville han ikke at jeg kontaktede ham.
Jeg vil slutte med at sige at jeg elsker livet(meget)
Naturen,og bruge sanserne,og være opmærksom
på alt der er smukt og dejligt i vores dejlige DANMARK.
Men jeg mangler venner (rigtige venner)
Kærlig Hilsen: Vodka No More.!
Vi Dansker skal være kærlige ved hinanden,og drage omsorg for hinanden,så
går det hele meget bedre.
Jeg ville elske at mine medskabninger gav mig et skulderklap i ny og næ.
Og måske et lille eller stor knus en gang imellem.
Jeg ville ikke være ræd for at være ham der begyndte,men jeg tør sku'
ikke.Sæt jeg nu fik bank,eller blev kaldet pervers eller sådan noget.Ja'
sådan mener jeg at man har skruet befolkningen op.
Men jeg kan jo ha' taget fejl. Er der nogen der vil svare på detteher
brev.?!