Hvordan omgås BIOS ?
Fra : Carsten.

Dato : 08-01-02 23:49

Har en kammerat, der har glemt hvad han brugte som password i sin bios.
Nu skal han installere en ny HD, men kan ikke komme ind.
Hvordan finder jeg pasword uden at trække en jumper og nulstille bios ?

Mv.h C

Fra : Peter Jespersen

Dato : 09-01-02 02:48

On Tue, 8 Jan 2002 23:48:32 +0100, Carsten. wrote:

>Har en kammerat, der har glemt hvad han brugte som password i sin bios.
>Nu skal han installere en ny HD, men kan ikke komme ind.
>Hvordan finder jeg pasword uden at trække en jumper og nulstille bios ?

Det er AFAIK den eneste mulighed!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
FidoNet??? What a STUPID name for a dog!!!