Netværk
Fra : erik882

Dato : 29-12-01 22:55

Jeg har 3 Computer på mit netværk den ene er en compaq (ny)1,3 G (firma
pc)
jeg kan godt share frem og til bare mellem alle computerne men jeg har
problem med at spille netværk på compaqen den vil ikke join elller host
og kommer med en fejl og sort skærm og fryser

Hilsen Erik

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin_P

Dato : 04-01-02 10:09

On Sat, 29 Dec 2001 21:55:18 GMT, "erik882" <erik882.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>problem med at spille netværk på compaqen den vil ikke join elller host
>og kommer med en fejl og sort skærm og fryser

Hvad har det lige med netware at gøre?? idiåt!!

Martin_P