Netware 6 evaluation?
Fra : Tue Nørgaard

Dato : 28-12-01 17:21

Hejsa!

Jeg har nu hentet den og brændt den. Men den fejler..

Jeg har kigget nærmere i Novell newsgroups og jeg er ikke alene om at have
problemer (jeg får en error code 21)

Er der nogen der ligger inde med et iso jeg kan hente (der virker)?

Med venlig hilsen

Tue

Fra : RT

Dato : 28-12-01 18:20

Jeg har også prøvet det samme, men har ikke fundet ud af en løsning endnu

RT

Fra : Tue Nørgaard

Dato : 28-12-01 18:34

> Jeg har også prøvet det samme, men har ikke fundet ud af en løsning endnu

Hejsa!

Rart at vide jeg ikke er den eneste..

Mon ikke der er en venlig sjæl der ligger inde med en?

mvh

Tue

Fra : RT

Dato : 28-12-01 19:02

Hej

Lad os håbe det, jeg har kigget inde på novell's side men de har heller ikke
fuundet ud af noget endnu ÆV ÆV ÆV

Fra : Tue Nørgaard

Dato : 28-12-01 21:31

Hejsa!

> Lad os håbe det, jeg har kigget inde på novell's side men de har heller
ikke
> fuundet ud af noget endnu ÆV ÆV ÆV

Jeg har fundet ud af det er fordi det iso er korrupt. Flere af filerne i
/startup er fyldt med nuller...

Så der skal et nyt iso til - men det er jo kun Novell der kan lave det - og
der sker sikkert ikke noget før 2002. Det ville ellers have været fedt at
have haft det at lege lidt med her i ferien.

Men mindre der er en der har et cd der virker og kan lave lave et iso af den
og ligge den til download. Anyone?

Jeg skal nok sige til hvis jeg finder ud af mere.

mvh

Tue N.

Fra : Gustaf Serve

Dato : 29-12-01 19:10

On Fri, 28 Dec 2001 21:30:50 +0100, "Tue Nørgaard" <tue@bitnisse.dk>
wrote:

>Men mindre der er en der har et cd der virker og kan lave lave et iso af den
>og ligge den til download. Anyone?

Jeg har den beta-release liggende som blev uddelt til Netware 6
launch. Hvis den har interesse, kan jeg godt lægge et ISO image op?

--
Gustaf Serve

Fra : RT

Dato : 29-12-01 21:20

Helst en færdig udgave
hvad med licens til nw6

RT

Fra : Tue Nørgaard

Dato : 29-12-01 22:35

Hejsa!

> Jeg har den beta-release liggende som blev uddelt til Netware 6
> launch. Hvis den har interesse, kan jeg godt lægge et ISO image op?

Jeg har lige hørt at Novell arbejder på sagen mandag. Så er det bare et
spørgsmål om hvor længe de er om det.

Det havde ellers været dejligt at kunne rode lige med her i ferien - så må
vi jo vente med det.

Jeg tror ikke Novell er klar over hvad den fejl kommer til at koste dem.

Så jeg tror bare jeg venter på de bliver færdige - jeg er ikke så meget til
beta :)

Ellers tak :)

Godt nytår

Tue

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 02-01-02 16:16

Jeg er en 5 bruger evaluation hvis nogen er int. ????

/Kasper

Fra : Tue Nørgaard

Dato : 02-01-02 21:21

Hejsa!

> Jeg er en 5 bruger evaluation hvis nogen er int. ????

Jo, tak . - den er jeg da interesseret i.

mvh

Tue

Fra : Tue Nørgaard

Dato : 03-01-02 21:49

Hejsa!
> Jeg er en 5 bruger evaluation hvis nogen er int. ????
>
> /Kasper

Jo tak - hvor kan man hente den? :)

mvh

Tue

Fra : RT

Dato : 04-01-02 18:59

Hej Tue

Sig lige til når du får fat i licensen

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 05-01-02 13:42

Du kan da bare hente SEL 19 licenserne på
http://developer.novell.com husk de er tidsbegrænsede.

/Kasper

Fra : palle.kaastrup

Dato : 28-01-02 22:37

Hejsa

Hvad med at downloade en officiel eval fra
http://www.novell.com/products/netware/nw6_eval.html

Mvh.
Palle

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 05-02-02 14:47

palle.kaastrup wrote:

> Hejsa
>
> Hvad med at downloade en officiel eval fra
> http://www.novell.com/products/netware/nw6_eval.html

Evt. kan du ringe til Novell danmark og fortælle i er igang med at finde
et alternativ til Windows.

De plejer gerne at ville sende eval cd'erne :)

Fra : TN

Dato : 06-02-02 15:57

Hejsa!

> Hejsa
>
> Hvad med at downloade en officiel eval fra
> http://www.novell.com/products/netware/nw6_eval.html

Hvis du nu havde læst hele tråden ville du ikke komme med denne bemærkning.
Det var netop det ISO der ikke virkede. Det er iorden endnu, men vi var
nogen der ville have testet NW6 mellem jul og nyår.

mvh

Tue

Fra : Tobber

Dato : 28-04-02 22:55

Hejsa.

Jeg kan ikke installere den. Den vil have en license disk.

Hvad gør jeg. Har hentet demo versionen.

Mvh.

Torben