Fed chat for skizofrene
Fra : CyberRaga

Dato : 27-12-01 20:59

Hej allesammen

Hvis du - ligesom mig - har prøvet at finde et sted at chatte for
skizofrene, så har jeg fundet en fed chat, hvor der kommer en del mennesker:
Det hedder IRC (Internet Relay Chat) og du har brug for et program f.eks.
mIRC, som du kan downloade her: http://www.mirc.com/
Så skal du tilføje følgende IRC server: sz.dnsalias.net og port nummeret er
6667 (men det står der allerede).
IRC kanalen du skal join'e er #GenDiscussions (skriv /join #GenDiscussions).
Man kan også connecte via hjemmesiden www.schizophrenia.com og følge linket
Main Message Board, derefter skal man registrere, og så følge chat linket i
det sorte felt øverst og derefter vælge General Discussions.
Hvis der er noget du ikke kan finde ud af så skriv til mig
cyberraga@crosswinds.net
Det var alt! Jeg håber at se jer

Knus og kram,
CyberRaga XXX