Apache til Netware og ASP
Fra : Jens Mikkelsen

Dato : 20-12-01 10:37

Kære alle

Er der nogen her, der har erfaring med eller har forsøgt at få Apache til
Netware og ASP-delen til at køre.
Jeg har set det demonstreret på et brugergruppeseminar, men kan ikke at
asp-delen til at virke.

Når man tilgår asp-siden fra browseren, får man en fejl "Insufficient
Rights to access the page" .

Datoerne på script-processoren (scrptpgs.nlm) har forvirret mig lidt, da
var fra år 2000. Her har jeg opdateret med scriptpack til Netscape
Enterprise Server, som også kører på NW-serveren, blandt andet Portal
Services, der virker ok. Dette har flyttet datoen for ovennævnte nlm frem
maj 2001, men det synes jeg ikke er langt nok.

Er der nogen, der har fået dette til at du, vil jeg meget gerne høre
nærmere.

Min server er NW 5.1 med SP3.

På forhånd tak

Jens Mikkelsen

Fra : Gustaf Serve

Dato : 21-12-01 16:27

http://support.novell.com/cgi-bin/search/searchtid.cgi?/10052100.htm

--
Gustaf Serve

Fra : Kristian Slot

Dato : 22-04-02 10:09

"Gustaf Serve" <newspost@serve.dk> wrote in message

> http://support.novell.com/cgi-bin/search/searchtid.cgi?/10052100.htm

Jeg har også samme problem. Overstående løsning fra support.novell for dog
stadig ikke skidtet til at virke. Hvad kan jeg have overset?

Mvh
Slot