Ny Side om PSYKI SKE sygdomme!!!!
Fra : Henriette Jensen

Dato : 29-11-01 08:00

Hejsa Allesammen!

Til jer der ikke ved det vil jeg blot nævne at jeg har lavet en helt ny
version af min gamle depression side, som jeg nu har valgt at kalde psykisk
syg i stedet for! Fordi den nu indeholder mange flere psykiske sygdomme! Du
kan bla. se links om Skizofreni, Angst, Depression, Tvangstanker,
Selvmordstanker & Blandet psykiske links som jeg har kaldt dem!

http://www.risle.dk/psykisksyg.htm

Ud over dette kan du læse min personlige "dagbogsagtige" historie om hvordan
jeg oplever det at ha en psykisk sygdom! Du kan også læse min liste over
tvangstanker!

Så har jeg skrevet nogle notater fra et blad jeg så, om hvordan det er at
være syg! Du kan også søge hjælp under nogle af de adresser og telefonnumre
jeg har påført siden! Og til sidst kan du læse boganmeldelser!

Tilsidst kan du også tilmelde dig min egen side om psykiske sygdomme, dette
er ikke kun for skizofrene som her, men alle der er pårørt af en psykisk
sygdom & pårørende er selvføli også meget velkomne!

Mvh. RisleHerSelf

------------------o00-00o--------------------
Homepage: www.risle.dk
ICQ: 31091612
MSN: hbjforever@hotmail.com
------------------o00-00o--------------------
HaVe An AwSoMe DaY!!!
------------------o00-00o--------------------

Fra : Esben

Dato : 05-01-02 06:48

"Henriette Jensen" <hbjforever@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan bla. se links om Skizofreni, Angst, Depression, Tvangstanker,
> Selvmordstanker & Blandet psykiske links som jeg har kaldt dem!

Hej - baggrunden på siden er flot, men det er svært at læse teksten med den
under. Har du overvejet at bruge en mere ensfarvet baggrund i stedet?

Godt stykke arbejde ellers :)

--
Esben