Bruger licenser på 4.11
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 26-11-01 10:51

Hej

Jeg har en kunde, som har en NW 4.11 server.

? Maximum licensed connections: 6 ?
? Current licensed connections: 8 ?

Ovenstående tal er fra Monitor consolen.

Hvis jeg tyder dem korrekt, så har de 6 licenser, men er 8 brugere logget
på.

Hvordan kan det lade sig gøre ?

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Michael Vilhelmsen

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 28-11-01 12:36

Grace logins ?!

/Kasper

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 28-11-01 13:21

Nope

Det er RIGTIGE logins !

Fra : erik klausen

Dato : 28-11-01 22:31

Michael Vilhelmsen wrote:

> [...]
>
> Ovenstående tal er fra Monitor consolen.
>
> Hvis jeg tyder dem korrekt, så har de 6 licenser, men er 8 brugere logget

Hvilke licenser er installeret? Så vidt jeg husker (ak ja) ses det under
LOAD INSTALL, noget med licenser.
"6" er et underligt tal, når det gælder licenser.

mvh.
Erik Klausen