Novell opsætning
Fra : Benny Knudsen

Dato : 18-11-01 22:47

Kære gruppe

Er der nogen der kender enten et program eller en metode til at få listet
sin Novell (5.1) opsætning, så man har et overblik over brugere, services
eventuelt brugerrettigheder ?

På forhånd mange tak

Benny Knudsen

Fra : Erik Klausen

Dato : 20-11-01 09:38

Benny Knudsen wrote:

> Er der nogen der kender enten et program eller en metode til at få listet
> sin Novell (5.1) opsætning, så man har et overblik over brugere, services
> eventuelt brugerrettigheder ?

NLIST kan liste dine brugere i træet. Den kan også liste andre NDS-objekter,
så hvis du tænker på services der er registreret i NDS kan du også få dem
listet.

RIGHTS-kommandoen kan liste brugerrettigheder i filsystemet. Jeg kender ikke
lige en måde at liste tildelte rettigheder i NDS-træet.

mvh. Erik Klausen

Fra : Benny Knudsen

Dato : 20-11-01 15:52

Hej Erik

Tusind tak, nu har jeg da noget at gå videre med...

-- Benny

Fra : Hans-Jørgen Lorentze~

Dato : 24-11-01 10:24

Kan disse programmer også bruges i Netware 4,1?

Venlig hilsen
Hans-Jørgen Lorentzen

Fra : erik klausen

Dato : 24-11-01 15:15

"Hans-Jørgen Lorentzen" wrote:

> Kan disse programmer også bruges i Netware 4,1?

ja, det kan de.

mvh.
Erik Klausen

Fra : Karsten Svenningsen

Dato : 28-11-01 00:02

Hvis det må koste penge, er bindview måske det produkt du leder efter.
http://www.bindview.com/solutions/Novell/index.cfm

Karsten