/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til ram2 vedr. tip
Fra : Fnollerpige
Vist : 478 gange
30 point
Dato : 10-01-03 17:19

http://www.kandu.dk/dk/tip/2797

Hej ram2

du har så evig ret og det skal ikke ske igen - jeg har selv tænkt det du siger der - jeg ser netop bjælken i eget øje - men de indlæg der stiles til mig breder jeg mig i så længe jeg finder det rimeligt, så er det op til dig og andre at vælge det fra.

Min beklagelse går på, at jeg har bredt mig i andres indlæg og det vil jeg gerne undskylde.

Skriver til dig i "spørgsmål" - så dette er dit indlæg, og her kan du og alle boltre sig emnet viser klart for andre hvad overskriften er for dette indlæg.
Ovenover henviser jeg til det tip - du mener

Navnet er ikke Fnuller, men Fnoller ( fnuller er så noget der sidder på indersiden af en joggingdragt )

Tak for din henstilling - den er hermed taget til efterretning - men er du fremover sød at lave et indlæg hvori du stiler til mig, så jeg kan svare på det du vil vide.

Hilsner og fortsat god dag fra Karina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 10-01-03 17:29

Hej Karina. Så mødes vi igen.
Jeg vil bare lige sige, at Du er ikke den eneste der breder sig. Det gør jeg også med god samvittighed, når der er noget jeg mener at kunne udtale mig om. Jeg har ikke ret hver gang; men så er jeg modtagelig for kritik. Det er samme opfattelse jeg har af Dig.
Så bare fortsæt.
Hej igen
Rudolf

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-01-03 17:32

Klart - konstruktiv kritik er fint nok, og jeg sætter pris på at jeg må kritisere og hvis jeg må, må alle andre også.

- ikke dermed sagt det ikke stikker lidt, men det kommer jeg garanteret over, jo mere det stikker, jo mere berretiget var kritikken jo.

Hilsen Karina

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-01-03 17:38

Hej Karina / Fnollerpige!

Jeg ved ikke rigtig hvad dette går ud på! Ka du ikke lige lave en henvisning!

Jeg bruger meget tid her, og jeg synes altid det er dejligt med en frisk kommentar fra dig og kan ikke se hvem du skulle have fornærmet - men mam kan jo ikke være elsket af alle!

Fotsæt endelig i samme gode stil!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-01-03 17:43

Hej Bjarne - der er et link øverst i mit indlæg her

det drejede sig helt eksakt om specielt ( lige i de dage Zonker, briani, og andre der sad og gjorde nar ad hinanden !!!!!! )

Mit tip : http://www.kandu.dk/dk/tip/2797

- gik på at kritisere hinanden for tips man havde lavet ..... og det evindelige bavl !!

Hilsner fra Fnollerpige / Karina

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-01-03 17:54

Hej igen Karina!

Jeg har læst det tip og kan kun fuldt ud tilslutte mig det skrevne. Jeg har selv tidligere prøvet at opfordre til at bruge tips noget mere fornuftigt - så helt OK.

Men vi slipper nok først for dårlige tips, når / hvis Kandu laver en anden måde med tildeling af point for tips. Jeg synes der er mange der misbruger tips, og at du den ene gang har brugt tips til noget andet synes jeg er helt OK.

En dag bliver jeg selv muligvis så irreteret at jeg sender det samme tips 50-100 gange så kan det det da være at der er nogen der vågner op!

Men som tidligere skrevet fortsæt du roligt i samme stil og lad' dig ikke gå på af enkelte!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-01-03 18:09

Pænt sagt Bjarne mi stil er min personlighed og den laver jeg ikke liiiige om, så I må tage mig som jeg er

ram2`s bemærkning i tips gik nu osse mest på, at han synes jeg skulle se på min egen måde at brede mig inden jeg kastede mig over andres måder at brede sig på - ram2 mente ikke at jeg ikke skulle skrive irrelevante tips, for det gør ram2 jo osse selv, og bruger/har brugt tips til, at komme af med et standpunkt i
jeg ved faktisk ikke engang om jeg før har brugt tips til den slags ( har ikke kigget efter ) men det har jeg måske .....

ram2 opfordrer mig bare lige til, at tænke mig lidt om.

jeg står så stadig her med en stålsat mening om, at meningsudvekslinger, kommentarer til andre brugere osv osv skal gives i tip - men bevares gør man det scorer man lidt point - hvis folk vil mig noget, må de lave et indlæg

Fnollerpige

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-01-03 18:10

bavl : jeg står så stadig her med en stålsat mening om, at meningsudvekslinger, kommentarer til andre brugere osv osv skal gives i tip - men bevares gør man det scorer man lidt point - hvis folk vil mig noget, må de lave et indlæg

MENER SELVFØLGELIG :
jeg står så stadig her med en stålsat mening om, at meningsudvekslinger, kommentarer til andre brugere osv osv IKKE skal gives i tip - men bevares gør man det scorer man lidt point - hvis folk vil mig noget, må de lave et indlæg

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 10-01-03 18:15

OKI - helt enig

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-01-03 19:05

Hej Fnollerpige

Jeg synes bestemt ikke, du breder dig for meget.
På den anden side har jeg også hygget mig meget godt med Zonker og Brianis krig på tips.
Så jeg er nok ikke den rette til at udtale mig.
For jeg synes bare, det hele er evig skæg.

De bedste hilsner
Rellom

PS! Jeg lægger lige et link til det tip fra ram2, som du henviser til i dit "spørgsmål": http://www.kandu.dk/dk/tip/2822

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 10-01-03 19:24

Jeg synes at du gør et godt stykke arbejde...

men på den anden side, så synes jeg at det smarteste ville være, helt at ignorer de åndsvage kommentar, som nogle af disse bonghoveder kommer med...

og ikke for at fornærme dig eller nogle andre, så synes jeg faktisk også at denne diskution er helt ude i hampen... den er rent ud sagt unødvendig... IGNORER ... det er det eneste der holder.

Mvh. dr_scooter

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-01-03 20:29

_______________nårh ja Rellom - glemte lige at henvise til det tip ram2 skriver, men var bare så sikker på alle så det, for der kunne jo scores "bedømmerpoint" på det *tsk tsk* silly me

er glad for du ikke synes jeg breder mig for meget ( øv osse )

ja ved heller ikke om jeg skal hade eller elske de konflikter, for hvis de helt forsvandt - hvad skulle vi så mødes over

________________________dr_scooter
ja måske man skulle ignorere det, men på den anden side - kritikken var konstruktiv og fortjente faktisk en reaktion

og tak for de pæne ord om at gøre et godt stykke arbejde - har jeg hjulpet nogen med noget, glæder det mig - jeg ved ikke så meget om pc´ere og teknik, men regner med at eller andet kan jeg hjælpe med istedet

Fnollerpige

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-01-03 22:28

Ja jeg er jo også indblandet i det her spørgsmål
så jeg må heller komme med en lille kommentar

Ja man her vel lov til at have en mening ikke
Men når man som jeg herinde har lavet to joke om min gode ven,og min gode ven har lavet et par stykker om mig, de var bare havnet under tips,da de jo ikke have noget at gøre med et spørgsmål,ja så er fanden løs,eller
Jamen jeg breder mig da også en del herinde,og er der noget der ikke lige passer mig,ja så,reagerer jeg promte,og også når min gode ven retter skytset imod mig,jamen så skyder jeg da tilbage igen
Det er da helt soleklart er det ikk
Sådan vil flertallet herinde da reagerer-tror jeg nok
For meget meget længe siden lavede min gode ven en lille joke( som tip) om mine dejlige ben
Jeg reagerede meget voldsomt på det dengang,men ved nærmere eftertanke,nogle minutter efter,så kunne jeg da godt se det sjove i det.
Hvorfor pokker skal det hele være så alvorlig?
Er der slet ikke plads til lidt sjov herinde?
Måske man skulle skrive til kandu og få oprettet en emne,skæg og ballade
Så kunne vi da få et godt grin engang imellem,når de nu var i gang derinde hos Kandu,ja så kunne de samtidig oprette en emne der hedder kritik-brokkekasse-eller bokseringen.
Imellem så mange der benytter kandu,ja så er der også mange meninger,og man kan da ikke være enig alle sammen,det er da helt umuglig,så der vil altid opstå diskussioner herinde uanset hvad Kandu ændre på.
Så op med humøret alle sammen.
Til slut får i lige den her.

brev fra mor
Hej min kære søn
Jeg skriver til dig for at fortælle, at vi stadig lever. Jeg håber, du også lever. Hvis du ikke lever mere, må du godt lige huske at meddele det, selvom du jo aldrig har været videre meddelsom. Du er også velkommen til at komme og besøge os. Men huset kan du nok ikke kende igen, da vi er flyttet. Og da jeg ikke har din adresse, vil jeg gerne have at du kommer forbi og henter brevet.
Vi har i øvrigt lige fået en computerrrrrrrrrrrrrrrrr. Hov, jeg kom til at holde r-tasten nede lidt for længe, og jeg har endnu ikke lært at slette.

Nu driller COMPUTEREN igen. Den skriver både med STORT, understreget og 16 punkts skriftstørrelse. Det er til at blive tosset over Men nu holdte den da endelig op.

Men nej nu skriver computeren hele tiden på midten
Og det hele er så småt. Jeg tror, det er en dårlig computer

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Men se, nu har jeg fået lavet en ramme om teksten. Jeg ved ikke, hvordan det skete, men jeg synes det er enormt sejt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da jeg også kan lave en automatisk punktopstilling, er jeg begyndt at søge lederjob i IT- branchen.
1. Sød
2. Sødere
3. Din mor

Kærlig hilsen

Din søde mor

PS. Jeg ville i øvrigt have vedlagt 100kr. men har desværre fået lukket konvolutten, så det må vente til næste gang.

MVH og en forsat god aften
Brian som absolut ikke syntes at Karina Breder sig

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-01-03 22:33

*Smiler*
dejligt indlæg .....

det er da pokkers at næsten ingen synes jeg breder mig - må se at tage mig lidt sammen .....

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 10-01-03 22:36

Det er det med overarmene, når de er så små som tændstikker *rofl*

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 10-01-03 22:44

Hej fnollerpige

JEG syntes engang imellem du breder dig for meget, med for mange intetsigende kommentarer, ja det virker nærmest som
chat, så find dig et chatprogram, når de lyster indfinder sig. MEN du har da også gode og interessante indlæg, hvor jeg tit er så enig at jeg slipper for at brede mig og MÅSKE få "tæsk"

Kærlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-01-03 22:52

Bantam - har fattet jeg breder mig .....
den er sevet ind

er jo nødt til at kommentere så længe der er nogen der bliver ved at have en mening, ikk`- ellers får jeg jo ikke det sidste ord.

så hvis vi er færdige med det her emne nu - trækker jeg mig

VENLIG HILSEN

Karina

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 10-01-03 23:02

Fnollerpige, ja jeg havde lidt på fornemmelsen at du godt kan lide at blive hørt og få ros og spille lidt underdanig og undskyldende, og det syntes jeg til fulde at få bekræftet i dit indlæg til mig. Så snart der er antydning af kritik, så er du åbenbart typen der med det samme lukker af, det er jo bare ærgeligt, men min erfaring er nu engang at spiller man med på kandu, må man også kunne tage kritik, og ikke bare regne med at man kan prøve at charme sig igennem alt.

Jeg ved godt jeg står til vebal spanking nu, men det må jeg tage med, det er nu en gang min mening, og den kan vel være lige så god som alle mulig andres IK`

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-01-03 23:15

Aaaiii det er ikke fair Bantam - læs nu lige hvad jeg skriver længere oppe eller hvor det nu er ; jeg skriver jeg tager konstruktiv kritik til mig - det er fint nok, men skal jeg bare tage den til mig - eller er meningen ikke at jeg skal ændre på det der udløste kritikken ??
ellers så kan det da være ligemeget - er ked af du forstod det på den måde ( og ja lød måske lige lidt kostbar ) det var ikke meningen - men dette indlæg skal jeg jo stoppe før eller siden, ellers kan jeg jo ikke sige med rette jeg har taget kritikken til efterretning....

skal jeg lige spille noget som helst er det indigneret over at du måske lige har styr på hvad jeg godt kan lide at spille det ved du jo ikke.

Klart din mening er ligeså vigtig som andres - det er da selvsagt !!!!

Hvis jeg ikke svarer dig - spiller jeg underdanig, og hvis jeg svarer dig, giver jeg jo bare dem der mener jeg breder mig mere vand på ders mølle - det kan du godt se ikk`?

Whats a girl to do ???

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 30 point
Dato : 10-01-03 23:25

Fnollerpige

Jeg fik luft, og du svarede mig, og så er vi lige gode venner af den grund. Engang imellem har jeg det bare sådan at nu syntes jeg at jeg har brændt længe nok inde med min mening, og så skal den bare ud. NO BAD FEELINGS!!!

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-01-03 23:34

Klart Bantam og selvfølgelig no hard feelings at all - det er jo fint nok, man kan komme af med det - og er sikker på at hvis du gik mig på, at jeg så ville fyre den af på dig ......

jeg har jo netop erkendt at jeg er lidt for markant ( det gælder osse privat ) og de "egenskaber" tages med herind osse ( åbenbart ) - det er nogen gange min styrke - andre gange min svaghed ....

venlige hilsner fra Karina

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-01-03 00:41

hmmm, bare for at blande mig, så synes jeg altså at fnuller er ret sødt til fnollerpige. jeg stemmer helt for at karina fremover kaldes fnuller

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-03 00:49

jeg stemmer imod - og dog, kært barn har mange navne, og jeg har visse sammenligningspunkter med fnuller fra indersiden af en joggingdragt - så bare kør på - I kan kalde mig lige hvad I lyster

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-01-03 00:53

er du fnulret fnuller ajj skal nok lade være, jeg er bare overtræt..sorry

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-03 00:56

Jammen det er helt iorden - ja er nok lidt fnulret
det med overtræt - det kender jeg godt.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-03 08:20

Hej igen Fnollerpige

Jeg må hellere skrive et mere seriøst indlæg. Det forrige bar lidt for meget præg af, at jeg havde fået nogle weekend-gibbernakkere.

Selvfølgelig synes jeg ikke, det hele er evig skæg. Meget af det er - men ikke DET HELE!

Og i denne sag synes jeg, at du så ubetinget har ret: Polemik mellem brugere bør foregå i spørgsmål og ikke i tips!!!

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-01-03 13:47

Hej Fnoller.
Jeg skrev faktisk til dig i går, men hvor det er blevet af, ved jeg ikke.

Jeg skal love for du kan trække husarerne til - Pro et contra - Godt gået.

Nej du breder dig ikke FOR meget - Du breder dig bare. Jeg er personlig fuldstændig ligeglad med, hvor meget du eller for den sags skyld andre breder sig. Men som du ganske rigtigt et sted i denne lange føljeton giver udtryk for at have forstået, ville jeg blot henlede din opmærksomhed på, at du måske ikke lige var den rette til at bebrejde andre deres bredde.

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-03 15:28

Naj sjældent har jeg udtrykt mig så fattigt - jeg udtrykte mig lidt dumt om Zonker og briani ( eller forkert ) jeg mente at det var dumt at være på nakken af hinanden og slændes, ikke så meget det at de bredte sig. Prøvede lidt at opnå at "gøre alle til gode venner"
( som om det var min opgave ) det er nok en skavank jeg har af at være lillesøster

det kommer slet, slet ikke mig ved ..... og reelt skal jeg ikke stikke min lille søde tud i den slags .....

Ram2 - naj jeg ved heller ikke hvad der blev af spørgsmålene igår og kommentarerne, men rart lige at høre fra dig.

og så vil jeg lige afslutte denne debat med at sige som min farmor lærte mig som bare : Pas på med ord, har munden dem sluppet, de flyver afsted - det kan jeg godt se nu.

Så hvis ingen har noget imod det lukker jeg dette indlæg, der er ikke så meget mere at tærske langhalm på......

tror faktisk heller ingen kan lære noget af det, så i skralderen med det.

Hilsen Fnollerpige / Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-01-03 17:00

Daw igen Fnolle.

Nu skal du lige klappe hesten.
Jeg synes du overdimensionerer dit lille "fejltrin". Så slemt er det altså heller ikke. Hvis ikke vi havde skulle skrive om dette, var det i en fysisk snak blevet en sidebemærkning mellem 2 kommaer. Og så lige et godt råd - Du skal for alt i verden ikke bruge din energi på at glatte ud - olie på vandet - som du selv nævner "lillesøstersyndromet". Hvis nogen vil skændes, så lad dem dog, incl. mig.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-03 17:09

Hej Ram2 - jeg klapper hesten - glemte måske lige at understrege den der med "( som om det var min opgave )" mente at det er det ikke, enig de skal da bare skændes - hvis de har lyst incl. dig

problemet er lidt at jeg ikke rigtig ved hvornår jeg skal holde op med at svare på indlæg her, er jo nødt til at svare så længe jeg svarer folk og de svarer mig ....

men holder op nu, for som du siger, ( lidt omskrevet ) det er mange ord, om så lidt - rigtig mange ord endda.

Hilsen Fnollerpige

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 11-01-03 17:12

Ja - Det er lige som at sige anananananananas - man ved ikke hvornår man skal stoppe.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-03 18:29

Ind imellem har du en helt suveræn måde at sige tingene på, ram2.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-01-03 18:41

Ja enig - det virker meget begavet og modent !!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige