/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Åbne eksisterende grund side??
Fra : 15063637
Vist : 672 gange
200 point
Dato : 31-01-07 21:23

Jeg har overtaget jobbet med at holder vores hjemmeside opdateret.
Nu vil jeg gerne have en ny side at skrive på, jeg har forsøgt at kopier en af de eksisterende sider og så bare skrive teksten om, men så ændrer den automatisk teksten på den side jeg kopierede fra også - hvad gør jeg forkert??

Mvh 15063637

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-07 21:27

Hvis du vil bruge en anden side som skabelon kan du vælge Gem som - og gem den med et andet navn og derved beholder du den eksisterende side med sit oprindelige navn og får en ny side at arbejde med.

Lyder nu lidt som om du skal lære lidt grundlæggende.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 31-01-07 21:30

Da du har lagt spørgsmålet under FrontPage formoder jeg at det er det program du anvender og så skulle du måske kigge lidt her:
http://www.ritaolesen.dk/hjemmesider_med_frontpage_oversigt.htm
eller
http://www.a-begynder.dk/frontpage/tutorial/01_start.htm

Godkendelse af svar
Fra : 15063637

Dato : 31-01-07 22:51

Tak for svaret BjarneD.Ja det er rigtig at jeg er helt ny indenfor faget og skal lære lidt grundlæggende.
Nå men det lykkedes da at få en nyside op at køre - så tak for svaret
Mvh 15063637