/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Bredbåndstelefoni
Fra : Satellit
Vist : 822 gange
100 point
Dato : 30-01-07 20:48

Er der nogen der kan gennemskue, om TDC's nye bredbåndstelefoni kan betale sig?

Man betaler 129 kr om måneden og beholder sit gamle telefonnummer, men kan for denne pris ringe døgnet rundt gratis til andre fastnettelefoner.

Og ja, - om det kan betale sig afhænger jo også af, om man så ringer til andre fastnetnr. eller om man ringer til mobilnr., for det er vel her, det koster ekstra.

De 129 kr er kun for telefoni, så betaler m,an sin bredbåndsforbindelse oveni.

Er det lige ud ad landevejen, eller er der noget, man bør overveje?
Man kan netop nu spare 300 kr på oprettelsen (inden d. 1. februar)

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 110 point
Dato : 30-01-07 21:02

Vi har ip telefoni hos TDC og har netop Døgn til 129.- Og der taler du gratis døgnet rundt til fastnet.
http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_tel_bbt_dgn

Vi er meget tilfreds med ip fra TDC, samtidigt har vi tegnet en service der gør, vi ved fejlmelding ryger foran i køen. Én af fordelen ved at være hos TDC.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 30-01-07 21:29

Jeg har bestilt idag, så jeg mener det er en god invistering
prisen for at ringe til en mobil er den samme som du gir idag..
Den med at ryge foran i køen.. hmm jeg fravalgte den, hvis der går noget galt på den central vi er koblet på, så laver de jo alle sammen.. de tar jo ikke kun dem som har betalt ekstra..
I min verden svare det lidt til at ha en ekstra forsikring på sine hvidevarer.. en ren penge maskine for tdc..

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-01-07 22:02

Kan man så tegne en "komme foran alle dem som er foran"
Jeg mener hvis der er mange nok af disse "komme foran", er man vel nødt til det.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-01-07 23:02

Der er tre forskellige kategorier af "fejlrette-service" afhænig af ens pengepung, og hvor vigtig man selv mener man er mht. at komme i kontakt med omverdenen.!

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 30-01-07 23:15

Det er sq grotesk, når man tænker lidt over det..
TDC laver en fejl, og så skla man betale ekstra for at de skal få fingeren ud af røven.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 31-01-07 08:26

Ja, er det ikke utroligt, at TDC kan får så mange kunder til TDC priser. Jeg e lige gået fra Tele2 til Elrotel. med bredbånd på 256/128 til 148 kr. om mdr. TDC sendte mig - og mange andre - en regning på det samme. TDC opkrævede for 6 mdr. og til 169 kr. om måneden dvs. 21 kr. mere for det samme. Hos Elrotel betaler man pr. løbende mdr. TDC har også tilbud på 160/128 til 139 kr.
Jeg har lige flytte mobil fra M1 til 68 øre i min til Punkt1 til 36 øre i min. Begge kører med TDC net. Hvor meget tager TDC i min? Betydeligt mere!

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 31-01-07 10:34

Tak for svaret taliskoko.

Kommentar
Fra : plac3b0

Dato : 22-05-07 15:02

Jeg ville nok foreslå at passe lidt på med BBtelefoni. der kan hurtigt opstå nogle problemer med det, og grundet der er mange der flytter over er der langt fejlretningstider osv.
samtidig hvis man har alarm eller tilkaldeanlæg skal man lade være med at få BBtelefoni, da disse ting ikke kører særlig godt sammen.
ydermere hvis man ikke har et nettilslutningsstik i hjemmet har man kun mulighed for at koble sine telefoner på den medfølgende telefonadapter der skal stå sammen med BB modem.