/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Top-trænet mave uden træning
Fra : Sillepigen
Vist : 1302 gange
25 point
Dato : 28-01-07 21:20

Jeg går ud fra, de fleste kender bæltet, du sætter på maven, du får nogle små stød, der stimulerer mavemusklerne, og efter 10 minutter ligner din mave en body builders vaskebræt.
Men mit spørgsmål - til folk, der selv har afprøvet det (teorien kender jeg) - om det virker? Kan der ses eller mærkes en forskel?

Mange hilsner,
Kathrine

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-01-07 21:36

De små billige dimser man kan købe virker ikke - men de seriøse elektrodestimulatorer virker fint.

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 35 point
Dato : 28-01-07 21:38

http://www.compex.info/index_inter.php - du skal op og have nogle af disse eller tilsvarende produkter.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-01-07 21:41

jeg har prøvet de billige og har derudover selv en rigtig god compex som virkeligt kan anbefales.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 28-01-07 21:45

Kan man ikke bruge et almindeligt TENS-apparat, som kan købes til rimelige penge her og der?

Vaxen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-01-07 04:34

Der har på TV været diverse forsøg og test med de bælter, bl.a. i Rene ord for pengene.

Penge ud af vinduet, det virker ikke, og skulle efter sigende være ret ubehageligt at bruge.

mvh dova

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-01-07 09:15

Min datter købte en til ca 300 kr.

Den virkede - det kunne ses ret tydeligt. Var underlig/sjov at bruge syntes hun.

Men den skal bruges tit og regelmæssigt, og er derfor dyr i drift i batterier.

Dertil skal siges, at jeg syntes musklerne forsvandt hurtigere end "rigtige" muskler.Hun holdt nemlig op med at rbuge den, fordi hun ikke havde arbejde, og mor her ikke ville betale batterierne.

Men samtidig skal du tænke på, at de gør INTET for konditionen. Det er ren og skær muskelstimulans.

Tror princippet er det samme, som anvendes ved langtidssyge,der skal have muskelstimulation.

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 11-04-07 23:03

Tak for svaret Flash77.