/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Kommisær Rex
Fra : Ysseven
Vist : 10196 gange
50 point
Dato : 28-01-07 15:22

Forleden dag klappede vores antenneforbindelse sammen - 10 minutter ind i en krimi...

Jeg ville dog gerne se afsnittet, der hedder "Der Puppenmörder" (dukkemorderen). Er der én derude med en god idé - eller evt. en optagelse?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-07 18:53

Bare rolig....

De bliver genudsendt i det uendelige.....

Det er 3 gang de viser dem....

Hvilken kanal ser du dem fra....

Sat1 sender søndag formiddag....

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-01-07 19:07

Det var på Charlie...

Og det er OK at jeg ikke ser alle afsnittene - men her så jeg altså starten og mangler resten!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-07 19:45

Her kan du få dem på DVD....

Desværre findes de ikke med danske undertekster....

http://www.amazon.de/Kommissar-Rex-DVDs-Tobias-Moretti/dp/B000G6H54C

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-01-07 20:04

Undertekster er jeg heldigvis ligeglad med - er ganske ferm til tysk...

Men linket giver den forkerte hund og den forkerte skuespiller. Jeg kan heller ikke se, hvad afsnittet hedder.

Det nemmeste ville være, hvis nogen har den på video, eller at Charlie genudsender!

Nå, men jeg venter videre, og ser hvad der dukker op.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 28-01-07 21:49

Der er jo i HELE serien 3 forskellige kommisærer.....

Alle de andre er de samme.....

Og så er REX 7 forskellige hunde

Det er bOx 1 der indeholder dit afsnit....

http://www.dvd-galaxis.de/genre-detail-no-199124-kommissar.rex.box.1.4.dvds.html

Godkendelse af svar
Fra : Ysseven

Dato : 05-02-07 16:34

Tak for svaret refi.

Og tak for indsatsen - selvom jeg nu ikke køber en DVD bare for det, men må leve i ulykkelig uvidenhed.

Havde nok håbet, at der var en, der ville sælge en videooptagelse eller sådan noget...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-07 16:46

Ok...

Selv tak...

Kommentar
Fra : ingrid17

Dato : 25-01-09 11:57

hej derude, er der nogen der kan fortælle mig hvad der skete med kommisær Moser? jeg fik desværre ikke set det afsnit hvor han åbenbart går ud af serien, men hva sker der med ham? dør han? blir han forflyttet? eller hva? på forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : else52

Dato : 10-03-09 12:35

Hej derude - er der nogle der ved hvorfor pludselig Gedeon ikke længere er med i kommissar Rex? det var lige fra den ene dag til den anden så var både han og Heinz ude - øv øv og tre gange øv.
kh <3

Kommentar
Fra : lipov

Dato : 25-03-09 23:59

Hej Ingrid.
Kommisær Moser ( spillet af Tobias Moretti) bliver skudt under en forbryderjagt.
Det var meget sørgeligt, men rørende at se hvordan Rex sørgede over det.

Kommentar
Fra : else52

Dato : 26-03-09 06:15

Jo jeg så godt filmen hvor han (Moser) døde. Det jeg synes der er træls er at Komissar Alex (spillet af Gedeon) fra den ene udselndelse til den anden bare var ude så kom der to nye - en kvinde og lille mand.
Sandt at sige så er min mening at de to første var at foretrække i serien - de gav den mere karakter.
Så serie nr 89 var den sidste med Alex - 90 var med de to nye.
Så er der nogle der ved noget - og er der nogle der har den aller første med Komissar Alex? den hvor han overtager Rex så er jeg meget interesseret.

KH Else

Kommentar
Fra : ingrid17

Dato : 26-03-09 08:26

Go morgen derude tak for svar, jeg syntes også det er ærgeligt at han er skrevet ud af serien, han var den bedste af dem alle sammen. Men nu vi er ved det, er der så nogen der kan fortælle mig om Gabriel Kent i Sun Hill (kører på Charlie i øjeblikket) snart blir skudt eller et eller andet, for han er da godt nok en skid. (læs møgdyr) VH. Ingrid.

Kommentar
Fra : kirstine123

Dato : 21-04-10 18:35

hej alle der ude er der nogen der hved hvad der skete med alex for jeg har lige læste alt det i har skrevet og jeg kender ikke præcist nr. på det afsnid der kommer i dag håber i gider at svare for jeg er helt vild stor fan af serien

Kommentar
Fra : Holberg48

Dato : 12-07-13 15:17

Jeg har Kommissær Rex fra Charlie alle afsn fra 1 til nu 90 i den seneste genudsendelse optaget på video