/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Audio Recorder
Fra : ashkan
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 27-01-07 13:18

Hej
Jeg har installeret "Audio Recorder for free" på min PC for at streame fra nettet . Den optager
(dvs. filen fylder noget), men når filen afspilles kommer ingen lyde. Er det nødvendigt at have en mikrofon installeret på lydkortet for at kunne optage fra nettet?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-01-07 16:13

Svaret er kort: NEJ det er ikke nødvendig, jeg bruger den selv, men du skal i Lyde og lydenher-Lydindstillinger, sørge for at lyden ikke er slået fra

Kommentar
Fra : ashkan

Dato : 27-01-07 19:15

intet i lydindstillinger er slåetfra.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 27-01-07 21:05

Prøv at forklare lidt mere udførlig, hvordan du optager og gemmer, prøv at højre klik på lydfilen og vælg Egenskaber, hvad står der ? Dit problem kan også skyldes noget lydsyrken, har du skruet ned ? Det det du hører som du optager, hos mig virker netradio fint, det kniber mere med at optage mine gamle bånd

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-01-07 23:32

man skal under lydindstillinger skifte til indspilning og indstille nivauet korrekt.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-01-07 23:33

Det er i øvrigt ikke nødvendigt at købe noge program til det . windows er født med de nødvendige funktioner.

Godkendelse af svar
Fra : ashkan

Dato : 28-01-07 10:51

Tak for svaret o.v.n..
jeg har løst det problemt .det var indstilling i (Audio Recorder) skulle ændres. tak for din forsøg.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 28-01-07 11:02

Til o.v.n.
Jeg optager gamle bånd fra line out på båndoptager til line inn på lydkortet, jeg bruger Wawe Pad, og har ingen problemer overhovedet