/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
spørgsmål om kandu
Fra : NinaM
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 09-01-03 22:26

hvornår startede kandu?
hvem startede kandu?
hvorfor startede kandu?
hvor mange arbejder på kandu?
hvordan løber kandu rundt?

-jeg er bare nysgerrig,
alletiders service iøvrigt!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-01-03 22:37

1) ?
2) ?
3) ? gætter på investering
4) ?
5) reklamer (banner)

Jeg er også nysgerrig, så jeg lytter ivrigt med

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-03 22:45

Hvad med at stille spørgsmålet direkte til kandu, de må da være de nærmeste til at svare på dine spørgsmål???????????

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 09-01-03 22:50

1) ?
2) ?
3) ?
4) ?
5) ?

Jeg er da også lidt nysgerrig

Men hvis der ikke skulle være nogen der ved det herinde, så ku' det være det var bedre at du/vi sendte en mail direkte til kandu, for de må da vide det ik'??

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 09-01-03 22:52

UPS, Bantam kom først, men op med humøret Bantam, det ku' da godt være der var nogen der vidste det.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 09-01-03 23:12

1) For ca. 2 år siden, husker lidt om snakken og har ik' set brugere fra før 2001 (endnu)
2) Kan ik' huske det - men en (nogle) superbrugere på eksperten.dk
3) Forsøger at gøre det lige så godt eller bedre end www.eksperten.dk
4) Hvad tror du selv? Interessen og... £$kr
5) Aner det ikke, meget få og - det endnu (skal vi kalde det udvikling?) ikke arbejde!
6) Bannere - og drømmen om at score £$kr - kan sku' ik' finde euro tegnet!
Men sitet er jo ik' så ringe, som eksperten (var i starten) er dette også meget sløvt endnu!

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 10-01-03 08:24

Vi er vist mange nysgerrige
rfou

Godkendelse af svar
Fra : NinaM

Dato : 24-01-03 01:07

Tak for svaret bantam.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-01-03 01:11

hvad med og dele svaret med os.....hvis du da fik et svar fra dem