/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
ION3(i)
Fra : BL14
Vist : 488 gange
200 point
Dato : 26-01-07 17:56

Jeg har et ION3(i) 32" tv er der nogle der ved hvad producenten hedder fordi jeg mangler en fjernbetjening er der nogle der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 26-01-07 18:13

Hej,

Kan ikke lige finde producenten.
Men du kan prøve at købe dig en universal fjernbetjening.
Det er tit lettere og billigere.

Mvh. djkruntz

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-01-07 18:35

Det må hedde noget mere ??????

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-01-07 18:39

Du kan købe en hel ny univelsal fjernbetjening af mig for 100,-. Den kan kodes til hvad det skal være og jeg har fx. lige prøvet at kode den til mit helt nye Samsung 40" LCD og det virker. Der følger manual med koder med. Det er den eneste gang den har været brugt og det var bare for at se om den virkede. Det er en af dem med trykfølsom skærm på. Jeg har vundet den i en konkurrence.

Dette er vidunderet

http://www.aria.co.uk/productinfocomm.asp?id=22156

Kommentar
Fra : BL14

Dato : 26-01-07 19:12

Hej Fijala

Er du sikker at ION3 står i manualen for jeg har prøvet med 2 fjernbetjeninger uden held men hvis det står at den kan ,så vil jeg gerne købe den men se lige efter

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-01-07 19:29

Tja det gør den sgu godt nok ikke. Der er eller 18½ sider med koder og ca. 40-45 forskellige fabrikater på hver side, så det skulle da godt nok være mystisk om ikke en af dem virkede. Til fx. Samsung er der bla. 14 forskellige koder til TV. Der er utrolig mange fabrikater i som jeg aldrig har hørt om, men det har jeg selvfølgelig heller ikke om ION3.

Jeg ved ikke lige hvad jeg selv ville gøre, men du kunne da prøve. Hvis ikke den virker kan du godt få pengene retur. Jeg vil ikke snyde dig, og hvis jeg gjorde, kan du jo bare oprette en tråd herinde og svine mig til og det ville jo nok skade mig gevaldigt.

Det er helt op til dig. Jeg vil gerne sende den til dig så du kan prøve.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-01-07 19:31

Er der ikke et andet navn på din 32" vi kan søge på

Kommentar
Fra : BL14

Dato : 26-01-07 20:10

Nej det gør der ikke, det er der for jeg ville prøve om der er nogle her inde der viste hvilke producent det er

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-01-07 21:54

Producenten står under alle omstændigheder i manualen....

Hvor har du købt det ????

Kommentar
Fra : BL14

Dato : 27-01-07 09:28

Den har jeg købt brugt uden manual og fjernbetjening og jeg kan ikke få fat i dem igen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-01-07 09:34

Prøv lige at tjekke rundt omkring på tv'et,under,bag på,siderne desvidere,eller indeni,om der ikke er et merkat med et firma navn/nr/producent,jeg har heller aldrig hørt om ION3.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-01-07 10:51

Mærket findes overhovedet ikke.....

Så det er højst en typebetegnelse....

Hvis du har handlet som beskrevet og du ikke kan finde sælgeren er du blevet godt og grundigt snydt.

Hvor har du købt det ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-01-07 10:52

Hvilket tv er det.....

Fladskærm eller ?????

Kommentar
Fra : risper

Dato : 27-01-07 14:28

Hej Fijala

Der plejer da at være et automatisk søgefunktion på disse universal fjernbetjeninger?!?!

Ellers har jeg før kontaktet producenten af fjernbetjeningen og fået koden der passede.

Hilsen

Risper

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-01-07 17:16

Hej risper

Selvfølgelig, hvor er du go'. Det tænkte jeg slet ikke selv på, men har lige tjekket manualen og pænt nok så er der en søgefunktion.
Jeg har kun hevet den frem pga. dette spørgsmål så jeg havde slet ikke kigget i manualen endnu

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 30-01-07 11:50

Hej!
Mærket er INO3 vil jeg gætte på, da jeg lige har købt en DVD HDD optager i Kvickly extra af samme mærke. Det er COOP der impoterer dette mærke. Har også en optisk mus af samme mærke.
Venligst
Ole

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-07 11:53

Citat
Mærket er INO3 vil jeg gætte på, da jeg lige har købt en DVD HDD optager i Kvickly extra af samme mærke

Så fortæl os lige HVEM producenten er.....

Det står under alle omstændigheder i manualen eller garantibeviset....

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 30-01-07 12:20

Hej!
"Det står under alle omstændigheder i manualen eller garantibeviset". Ja, der står Made in Indonesia for COOP NORDEN A/B. Men under kodenumre for TV app. der kan kontrolleres står LG/ Goldstar kode 1 (standard).
Håber det kan hjælpe ellers prøv at kontakte COOP Danmark: www.coop.dk de kan nok hjælpe dig!
Venligst
Ole

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-07 13:27

Selv en søgning hos LG - tidligere Goldstar, giver INGEN produkter med omtalte navn.....

Men som olehenne skriver er det nok coop du skal henvende dig til....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-01-07 18:02

Hos coop har de ganske rigtigt et mærke der hedder INO3 men lige at finde netop det tv er jo ikke let.