/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Pædagogmedhjælper
Fra : rasha01
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 26-01-07 03:27

Hej

Efter barsel ønsker jeg at læse men jeg vide ikke hvilken uddannelse jeg vil. Jeg har gået på 3. HHX men dumpede .... Jeg vil ikke gå tredje år om så jeg vil på noget andet nyt uddannelsen.. Har i nogen forslag??

Er der nogen der kender til Pædagogmedhjælper uddannelsen?? Jeg har læst om uddannelsen på ug.dk men jeg vil vide fra dem der har/ kender til uddannelsen?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 26-01-07 17:06

Har du talt med en studievejleder - måske på skole, som du har gået på?

Det er jo svært at komme med forslag, når man ikke kender dig. Og bare fordi noget godt kan li' et bestemt job, så er det jo ikke givet, at det også passer til dig...

Og så skal studiet jo heller ikke være krævende, at det går ud over den lille ny!

Kommentar
Fra : rasha01

Dato : 27-01-07 00:52

Hej...

Efter barsel jeg skal læse eller søge arbejde så jeg kan klare mig økonomisk

så jeg tænkt at læse... Jeg vide ikke hvilken muligheder jeg har??