/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Skysports, hvordan?
Fra : Merrald
Vist : 1063 gange
260 point
Dato : 24-01-07 19:59

Nogen der ved om det er muligt at kunne se Skysports kanalerne, via parabol? Eller er det kun muligt i Storkøbenhavn via kabel?

Kasper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-01-07 09:04

Da det er kodede programmer hjælper en parabol alene ikke......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-07 07:56

Gentager da gerne - hvis ønskeligt

Du kan ikke se Skysport UDEN at betale for det....

Hvordan signalet kommer er egentlig underordnet....

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 22-02-07 14:52

Nu var det ikke så meget betaling jeg tænkte på... Mere om hvor man bestiller det henne. Canal Digital har kun Canal +, så vidt jeg kan forstå og Viasat (som vi har i forvejen) har kun Viasat sport.

Så det ser ud til at jeg skal have fat i et tredje selskab for at få Skysports.

Men hvilket?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-07 15:18

DK er IKKE med på modtagerlisten - men alt efter HVOR du bor er nabolandet en mulighed....

http://www.skytvcard.com/Sky_overview.htm