/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
streamet program ned på CD/DVD
Fra : lasama
Vist : 433 gange
200 point
Dato : 22-01-07 16:05

jeg har brugt cocsoft stream, til at få et tv program ned......har prøvet, at få det ned på dvd og cd.....men kan ikke afspilles på dvd....er der nogen der kender hvordan eller et program til det

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 22-01-07 16:13

glemte lige at skrive en dvdplayer

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-01-07 16:56

Nogle (ældre) DVD-afspillere kan ikke afspille RW+...det kunne være problemmet

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-07 17:08

Hvilket filformat er det i ???

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 22-01-07 17:20

det er asf....jeg skal kun bruge det til 3 programmer så det skal være gratis eller shareware

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-07 08:59

Du kan prøve med DVD Santa - den kan konvertere til DVD...

http://www.allformp3.com/asf-to-dvd.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-07 10:14

Aldi har fra i morgen en trådløs DVD afspiller på programmet der afspiller ALLE mediefiler direkte fra komputer..... Eller nettet

Pris 1700.-

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 23-01-07 16:12

jeg vil prøve DVD Santa...når jeg kommer fra arbejde i morgen har ikke tid i dag....vender tilbage i morgen...

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 24-01-07 19:19

jeg prøvede med DVD Santa....den kunne godt afspilles i min dvd afspiller.....men der er ingen lyd