/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Problemer med DirectDraw og D2
Fra : mam285
Vist : 239 gange
20 point
Dato : 20-01-07 23:28

Hej
Jeg er blevet lidt desperat efter at få et kvalificeret svar på mit
spørgsmål, som er som følger:

Det er tilsyneladende umuligt for mig at spille Diablo II, for efter
installationen er der en "Video-test", som ikke bliver bestået.

Når jeg starter Diablo II kommer der en sort skært, hvorefter spillet
returnerer til desktoppen med følgende fejlbesked:

"Error 22: A critical error has occured while initializing DirectDraw" Hvad er der galt? Min computer lever fuldt op til systemkravene (er iøvrigt helt ny), så jeg kan ikke gennemskue dette, og har en dybt frustreret søn, hvad gør jeg?

Hilsen
mam285

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 20-01-07 23:38

Måske har du ikke den nyeste version af DirectX?

http://www.microsoft.com/windows/directx/default.mspx

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 21-01-07 00:13

Det jeg mente med, at du skulle vende tilbage til dit spørgsmål, var ikke, at du skulle skrive et nyt, og forklare, at mit forslag ikke hjalp. Skynd dig at slette det nye spørgsmål.

//Kettedk

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 21-01-07 15:56

Hmm, har I prøvet at geninstallere spillet?

Kommentar
Fra : kategat

Dato : 21-01-07 16:10

Har i hentet nye drivere til jeres grafikkort, så prøv evt at hente en ældre version.