/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Subwoofere til bil
Fra : steno
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 20-01-07 03:46

Hej...

Jeg er igang med at lave anlæg til min bil, har allerede både alpine headunit, 6x9, forhøjtalere og diskanter. men mangler en sub der kan trykke ruder, men omvendt gider jeg heller ikke betale 20kg for den, jeg har set på aktive subs, da jeg sys princippet i det er smart, men kan man få en ordentlig og kraftig aktiv subwoofer som samtidig er til en rimelig pris....
Eller bliver jeg nødt til at anskaffe mig en seperat forstærker for at få en ordentlig og kraftig sub...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 20-01-07 04:02

Pioneer laver en TOTALT fed aktiv subwoofer der hedder ts-w20lpa. Den kan jeg rigtigt godt anbefale. Jeg havde den i min bil for nogle år siden og solgte den sammen med bilen - men kom til at savne den så meget at jeg blev nød til at købe en igen som jeg skal have sat i min bil. Den spiller HELT suverænt! prøv at søge på google efter den. De er svære at finde, men de kan altså stadigvæk købes til ca. 2700 kr.

Alternativt kan du købe en ts-w20lp som er den samme subwoofer men uden indbygget forstærker.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-01-07 02:00

tjekkede lige en ekstra gang hvad den præcist hedder - den hedder TS-WX20LPA og TS-WX20LP

Kommentar
Fra : steno

Dato : 22-01-07 18:47

Hej, den er da ikke så kraftig den der sub, jeg vil gerne ha noget på 1200-1500 watt rms eller sådan noget....

Så er JBL aktiv subben kraftige men den er ellers meget lækker den der sub du viser mig..

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-01-07 01:06

Jeps - den er rigtig lækker... Men hvis du vil op i den størrelse som du nævner bliver det jo noget kostbart hvis det skal være noget ordenligt.

Pioneeren er rigtig god til prisen og den kan virkeligt arbejde trods sin størrelse - nok den man får mest for pengene i sin prisklasse, men den flækker ikke taget i din bil.