/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg modtager overhovedet ingen
Fra : mangorossa
Vist : 642 gange
100 point
Dato : 20-01-07 00:45

Jeg og min mand, modtager overhovedet ingen mails fra kandu?
Er vi de eneste, og det vil sige, det er os der har problemet..eller?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-07 00:50

Jeg får da mails fra kandu.

Har du set i din profil om du har afmeldt dig mails fra kandu?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-07 00:51

Eller ligger dine mails i uønsket/spam ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-01-07 00:53

Du er nok blevet blacklistet af kandu mangorossa får jeg modtager også mails.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-01-07 00:54

får = for

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-01-07 01:02

Heller ikke nogle problemer her

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-01-07 01:03

..shit..blacklistet af kandu..hmm, så er jeg nok for dum, eller sådan noget.

Jeg har fået en ny blærbar, men synes da ikke det skulle være problemet..hmm

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-07 01:06

Har du et virusprogram på din nye bærbare.

Det kan være at du skal godkende mails fra kandu. Se nu efter om de mails nu skulle ligge i uønsket/spam

Kommentar
Fra : katinka01

Dato : 20-01-07 07:23

Jeg fik heller ingen mails i lang tid, men efter at kandu var lukket i weekenden får jeg mail hver dag.
Ikke til megen hjælp, men så er I da ikke de eneste.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-01-07 09:25

Jeg har frameldt mails ved kommentarer i spørgsmålene, men har altid fået mails ved accepteret svar på et spørgsmål.

Men de mails udebliver efter Kandu er flyttet på nye servere.

mvh dova

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-01-07 10:55

Du har sendt Kandu i spamkassen, så prøv at kigge i den mappe, evt via webmail.
Her har du en oversigt over webmail adgange: http://www.kandu.dk/tip15432.aspx
Eller også har du blacklistet dig selv.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-02-07 00:03

ingen af de forslag der er kommet kan jeg bruge...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-02-07 12:08

Jeg kigger ind til min spamkasse og Kandu har været der en enkelt gang.

Men nu hvor du ikke har fået løst dit problem, kandu jo bare anullere spørgsmålet.