/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Hvorfor noget internet
Fra : gade22
Vist : 428 gange
100 point
Dato : 19-01-07 12:51

hey med jer.

Sidder og overvejer at få ny internetudbyder. Har struernet nu med 2048/512 Kbit til 374 kr.

Har været inde og kigge på http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/solo_intro_bredbaand/solo_bredbaand/index.aspx

syntes det lyder godt med 8 mbit/s til 349 kr med nogle der har erfaring med det solo noget..?? og hvordan cypercity er som udbyder.

Hvis i kender andre steder som er billiger og bedre må i meget gerne komme med nogle bud.

Skal siges at jeg ikke har fastnet telefon.

Håber der er hjælp at hente..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-01-07 12:58

8 Mbit til 349 Kr. en vanvittig høj pris.

Kommentar
Fra : gade22

Dato : 19-01-07 13:00

okay hvad skal det sige?? hvor kan man få det billiger

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-01-07 13:02

Teil, kan du så ikke komme noget alternativ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 13:33

Citat
8 Mbit til 349 Kr. en vanvittig høj pris

????????

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-01-07 13:35

på rigtig mange telefon centraler kan Cybercity desvære ikke levere Solo
ring til dem og spørg

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-01-07 14:01

Hvilken anden udbyder som helst kan levere mere end 8 Mbit til en lavere pris.

Kommentar
Fra : gade22

Dato : 19-01-07 14:13

Ville nogle komme med nogle ulemper og fordele ved cypercity??

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-01-07 14:15

Citat
Hvilken anden udbyder som helst kan levere mere end 8 Mbit til en lavere pris.

TDC koster da 559.- og så skal du have fastnet abonn. også.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-01-07 14:17

TDC har en underlig prisliste.
Prisen er afhængig af kundens status af en eller anden grad, som kun
TDC kender.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-07 14:19

Citat
Hvilken anden udbyder som helst kan levere mere end 8 Mbit til en lavere pris.

Kan du ikke lige finde nogle.....

Jeg kan ikke - andre tilsyneladende heller ikke.....

Kommentar
Fra : Malik

Dato : 19-01-07 23:11

Der findes også 2048/512 kbit/s gratis telefoni til kun 79 kr/md. på
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat&t2page=privat

Jeg bruger dog selv Cybercity og er rimelig godt tilfreds jeg har så Skype som telefonlinie til udlandet. http://www.skype.dk Der kan også fåes gratis telefoni hos Cybercity til 99 kr./md.
http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/index.aspx#B1-7

20480/1024 399 kr./md hvis du bor i KBH området
2048/128 269 kr./ md andre steder
8032/512 349 kr./ md (DEN LINIE ANBEFALER JEG)

Det kan til tider være svært at skelne de mange udbyderes produkter fra hinanden, da der ikke er den helt store prisforskel i dag. Der er dog også http://www.danskbredbaand.dk/
10 Megabit/ 10 megabit til kun 295 kr/ md

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-01-07 23:41

til Malik!
så vidt jeg er orienteret med hensyn til at få www.danskbredbånd.dk
kræves det at man har lyslederkabel lagt ind og betaler 189- kr pr mdr for det

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 20-01-07 22:23

Gade 22

Find ud af hvad der er i dit område,det er som tilbud avis der er forskel på hvor vi bor, samlign så deres tilbud.

2 Mbit 512 kbit/s upload » Måned 299 kr. Inkl. Fast telefon og ubegrænset internetforbrug.

10 Mbit 512 kbit/s upload » Måned 349 kr. Inkl. Fast telefon og ubegrænset internetforbrug.

20 Mbit 512 kbit/s upload » Måned 399 kr. Inkl. Fast telefon og ubegrænset internetforbrug.

I hovedstads området Fullrate.dk priser skifter hurtigere og hastigheder ligeså fortiden.

Kommentar
Fra : gade22

Dato : 21-01-07 22:32

jeg kommer fra Holstebro

Kommentar
Fra : Tkryhlmann

Dato : 13-02-07 15:11

Citat
TDC koster da 559.- og så skal du have fastnet abonn. også.

Det passer så ikke helt, som de fleste andre steder er en bærelinje/basislinje længe nok, selvom TDC er generelt meget dyrere end andre, men det er jo service'en man betaler for, fx. Solo BB fra Cybercity kan man ikke få hjælp til, der skal man klare det hele selv. Derfor så meget prisforskel.

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 01-03-07 20:23

Jeg køre selv med Solo Bredbånd fra Cybercity. Jeg bor inde i Ålborg by og har ikke nogen problemer overhovedet med det.

Det skal også siges at nu hvor Full Raid er kommet på banen så skal Cybercity selvfølgelig lancere tilbud så de kan beholde deres kunder og få nye kunder.

Min forbindelse hos CC bliver skruet op til en 20Mb/1Mb fra den 1 april af og det koster min stadig kun 349 kr om måneden hvilket jeg synes er utrolig billigt.

Det eneste jeg synes er negativt at sige om CC er deres leveringstid af undstyret, ca 3 til 5 uger.

Jeg har os været ude for at bestille en 1Mb/512 til min kammarat, også hos CC og allerede inden udstyret var kommet med posten (Router osv.) havde han modtaget et brev fra CC at de ville skrue op for hans hastighed så han nu havde en 2Mb/512 til samme pris. Det synes jeg er service.

Ja jeg er glad for mit CC internet!!

Hvis du ønsker flere oplysninger ang CC så bare sig til.

Ps. Vil ikke råde dig til at købe en pakke med Trådløs netværk fra CC da du så skal "Leje" en trådløs router af dem som koster 99kr om måneden hvilket er total latterligt. For du kan sagtens få en trådløs Router til 300 - 400 kr og så er de 99kr om måneden jo hurtight tjent hjem.

Mvh Glen.