/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Java problemer med
Fra : jonasABC
Vist : 877 gange
40 point
Dato : 19-01-07 10:07

Når jeg dobbeltklikker på den lille kop i kontrolpanelet sker der intet.
Hvis jeg på java com. be´r om verify install. bli´r jeg "shut down"
Jeg har java sun enviroment version 1.5 update 10
og det har før kørt udmærket......??

Accepteret svar
Fra : SuperDelphi

Modtaget 50 point
Dato : 19-01-07 11:03

Hej
Det er lidt svært lige at sige hvad der er sket, men det er forholdsvist nemt at afinstallere java og så geninstallere det. Under alle omstændigheder er der fejl.
mvh
Poul-Erik

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-01-07 11:54

Smid den nye Java ud og hent en af de gamle - enhver netbank har dem.

Godkendelse af svar
Fra : jonasABC

Dato : 21-01-07 18:18

Tak for svaret SuperDelphi.
Har fulgt dit råd og er nu "kørende" igen.
venlig hilsen jonasABC