/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
kan ikke åbne mine billder op?
Fra : stylteløber
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 18-01-07 22:11

Hej
Nu er den helt gal med alle mine billeder i PS. Kan ikke åbne dem op, der kommer dette op, se her:

http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=361869047&size=o

Hvad skal jeg gøre?
Tak på forhånd
Vh Stylteløber

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 110 point
Dato : 18-01-07 22:55

Enten er dine billeder forsvundet eller også har du flyttet dem til at andet sted.
Du har forhåbentlig en kopi?

Mvh
Ivan

PS: Jeg kan se, at du ikke er særlig vild med, at lukke dine spørgsmål, du har pt. 10 åbne spørgsmål incl. dette, og som jeg kan se - har du allerede modtaget fornuftige svar på de fleste af dine spørgsmål.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-01-07 23:51

Kan du se dem i Stifinder?

Prøv evt. at søge efter alle dine JPG-billeder via Stifinder eller Denne Computer.
Søge efter "*.JPG", så kan det jo være de dukket op et sted, hvis du har fået flyttet dem.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-01-07 04:06

Ja du har jo fået svaret,
Skulle IBM760 så være den første du giver point for et svar.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 19-01-07 06:04

Hvis du har et billede på skærmen, så prøv at HK på dette og vælg ÅBN MED. Vælg så PHOTOSHOP på denne liste som kommer frem idrop down menuen. Så skulle du gerne kunne åbne billedet i PS

Jeg vil give IBM760 medhold i at du bør lukke de tråde som du mener har fået nogle brugbare og acceptable kommentarer til ...ikke mindst i respekt for dem som har hjulpet dig!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : stylteløber

Dato : 19-01-07 13:24

Tak for svaret IBM760.