/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
lokaler til undervisning
Fra : frisøren
Vist : 279 gange
10 point
Dato : 18-01-07 10:28

Hejsa.

Vi søger efter hyggelige lokaler centralt i hele landet som vi kan bruge til undervising.

Det drejer sig om 2-3 gange om året hvert sted.

Kender du til et sted, eller en salon som udlejer på dags basis, som ligger centralt til offentlig transport og kan huse min. 10 personer??

Vi benytter p.t. konference lokaler på hoteller, dette er dog for dyrt i længden, da der ofte også skal købes mad/drikke.

Beklager mine lave point, men er netop oprettet og ved deleme ikke hvad det betyder

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-01-07 10:58

De fleste hoteller har konference/undervisnings faciliteter til ganske rimelige priser

Centralt i hele landet kan jo være mange steder, men prøv Scandic hoteller bl.a.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-01-07 10:59

Undskyld.... Jeg læste ikke hele spørgsmålet inden je gsvarede, men je gka nfortælle dig, at det er svært at finde priser der kan konkurrere med hotelkæderne

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 18-01-07 11:13

Prøv at henvende dig på de tekniske skoler rund om i landet
Bl.a. er der frisørskole/afdeling på Odense Tekniske Skole, så faciliteterne er jo i top.

Jeg kunne forestille mig at det kunne lade sig gøre at leje sig ind på disse steder til et rimeligt beløb.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 21-02-07 21:33

Hej

Da I åbenbart har brugt hoteller uden salon faciliteter, så må I kunne bruge http://www.badstuen.dk/ i Odense, det ligger 200 m fra Odense Banegård, dvs. let at komme til med tog.

De har en del lokaler til udlejning for et rimeligt beløb.

Hilsen

Leo

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-02-07 21:43

Badstuen er bare ikke hyggelig

Jeg har selv undervist en del i deres lokaler