/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
WORLD OF WARCRAFT
Fra : keno
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 17-01-07 11:26

Hejsa

Jeg vil høre om det er ens grafikkort eller ens ram som får spillet world og warcraft til at flimmer/lage ??
Jeg kan godt se selve filmen til spillet,men når jeg skal til at spille spillet så flimmer/lager det.Hilsen keno.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-01-07 12:56

Det kræver jo at du skriver hvilket grafikkort, bundkort/cpu og hvor mange RAM du kører med. Er spillet originalt eller "lånt" på nettet?

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 17-01-07 14:18

Kommer også an på din internet forbindelses hastighed.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-01-07 15:42

- er det et online spil?

Kommentar
Fra : keno

Dato : 18-01-07 06:06

Hej igen
Spillet er ikke "lånt" men købt som en prøve i 14 dage for at se om spillet var noget og også om computeren var stor nok til at spille det.
Internettet er på 1024/128
På selve spillet kan jeg læse at computeren skulle være stor nok,men at det kræver 512 MB-ram og i den som jeg har er der kun 265 MB-ram kan det være problemet ??
Mvh keno

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 20-02-07 19:27

Det er 100% det der er galt.
Da jeg købte min AMD64-3000+ med 512 ram og Gforce 6600 GT, der laggede spillet også, når jeg gik ind og ud af Ironforge og Stormwind.

Når du spiller spillet, så prøv at trykke på CTRL+R så kan du se hvor mange FPS du har.
Altså billeder i sekundet.
Den bør altid ligge over 50

Du kan også sætte billedkvaliteten ned i spillet. Det giver også lidt.
Men spillet afhænger også af CPU og graffikkort.