/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Svimmelhed
Fra : philippa
Vist : 678 gange
51 point
Dato : 09-01-03 01:11

Jeg har en far der lider så frygteligt af svimmelhed.....
Han ved ikke hvad det er,for han er af den type der ikke vil gå til læge(han er 71 år)
Han skal hen at ligge når det er rigtigt slemt,sommetider er han ikke ude i flere dage.
Han bliver så mærkelig og dårlig tilpas af det mange gange,helt sær siger han.
Han har i forvejen forhøjt blodtryk og dåligt hjerte,astmatisk bronkitis,noget sukkersyge,slidgigt osv.osv.
Der er vel nogle af disse ting der kan give så frygtelig svimmelhed i sig selv...
Det er svært at se sin far have det så dårligt...
Er der mon nogle der ved hvad det måske kan være og muligvis om der er noget naturmedicin el. noget der kan hjælpe???
Jeg vil blive glad for alle råd og svar

Hilsen philippa

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 09-01-03 01:27

Det kunne jo også være en virus på balancenerven. Det kan gå over af sig selv, men jeg har da hørt om folk, der har lidelsen i op til et år
Der er nogle alternative folk, der mener de kan hjælpe på dette, men naturmedicin- nej det har jeg ikke hørt om. Det kan jo være så mange andre ting der gør at din far er svimmel, så prøv at få ham til lægen.

MVH Bente

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 09-01-03 01:53

Vær opmærksom på dehydrering, som kan give de symptomer, specielt med de andre nævnte sygdomme.

Mvh

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 09-01-03 02:10

Alle de nævnte ting, måske lige untaget gigt, kan - endog hver for sig give de symptomer. At tænke på naturmedicin (i den situation) lyder skrækkeligt.
Du må absolut gøre hvad du kan for at ham til lægen. 71 år er f.s.v. ingen alder, men med de skavanker, som han formentlig har kæmpet med i længere tid bliver han "livstræt". Jeg tror det erNU han skal til lægen

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 09-01-03 02:56

Svimmelhed kan også have noget at gøre med at hejrtet ikke kan få blod nok op til hjernen. Vi kender det alle selv fra når vi rejser os for hurtigt op efter at have siddet stille for længe. Forhøjet blodtryk skyldes blandt mange ting, også blodkars indsnævring/åreforkalkning der gør det ydermere svært for hjertet at pumpe tryk nok op til hjernen.

Svimmelhed i sig selv er ikke farligt, med følgerne af et uheldigt fald på et skrøbelig legme kan være, om ikke fatal, så have alvorlige følger for ens livskvalitet efter benbrud, smerter og angsten for ikke at kunne klare sig alene mere.

Jeg er enig med Lillemig, at der er stor fare for at "livet flamme" gløder ud hvis det udsættes for "modvind" uden håb længe nok.

Personligt tror jeg ikke på virkningen af naturmedicin, men på effekten af "troren på" naturmedicin. Så her må du lode din kære faders holdning til det, før end han skuffes ydeligre af manglende resultater som de udokumenterde remedierne lover. Hvis han stadig har "barne troen" på levertran,urter,kamille the og deslige, så brug dem dog endelig om ikke andet så for det psykologiske boost.

En lateral tanke slog mig da jeg læste dit spørgsmål, nemlig >>Hvis bjerget ikke vil hen til mohamad, så må mohamad hen til bjerget.<< Tag kontakt med din fars læge og forklar situationen, mon ikke at der vil være mulighed for at arrangere et hjemme konsultation ?

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 09-01-03 09:17

philippa, der er kun eet at gøre, du må se at få din far til læge. Svimmelhed kan skyldes mange, mange ting - også alvorlige. Derfor vent ikke for længe, hvis nu...., men højst sandsynligt er det ikke noget livstruende, men der må gøres noget for at forbedre din fars tilstand.
Jeg forstår godt, at du har det skidt med at din far ikke har det godt. Derfor er det godt at du kan se din erkendelse af, at det nok er dig der må tage initiativet. Enten det nu lykkes at få din far med til lægen, eller lægen kommer til din far, så sørg endelig for at være tilstede også. Din far vil garanteret forsøge, at bagatellisere sine symptomer.
Må du få visdom til at hjælpe ham.
summer

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 09-01-03 12:47

Hej philippa.

Jeg syntes helt klart at du skal ringe til din fars læge, og få en snak med ham om det, og så bede ham/hende komme og se til
din far. For som der også er skrevet i de andre idnlæg, så kan det
være mange ting. Og jeg er næsten sikker på, at hvis du fortæller
lægen hvordan landet ligger, så vil han/hun gerne komme, selvom jeg godt ved at det idag er svært at få læger til at komme, for det er ikke som "da jeg var barn", der kom de altid. Og som Summer også skriver, sørg for selv at være til stede, det tror jeg også er meget vigtigt.

Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : summer

Dato : 10-01-03 09:42

IceCap, at skrive formodet svar i en muligvis alvorlig sag, er for plat.

philippa, fald ikke for fristelsen til at proppe Ginko Biloba i munden på din far. Han skal have snakket med/undersøges af en læge.

Ha' en god dag
summer

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 10-01-03 11:37

Hej Phlippa.

Du skriver i dit indlæg:
"Det er svært at se sin far have det så dårligt"
Og ja, det er ganske forfærdeligt at se når ens forældre har det så dårligt, jeg har selv prøvet det både med min mor og far.

Derfor kan jeg heller ikke helt forstå, hvorfor du ikke vil tage kontakt til hans læge. Jeg syntes (undskyld udtrykket) at det er lidt uansvarligt at ville prøve sig frem med naturmedicin, når du/I ikke er klar over hvad det er der er galt med din far. Nu er det ikke for at (male fanden på væggen), men *hvis* der sker noget med din far, så vil du aldrig tilgive dig selv at du ikke fik en læge til at se på ham. Og det er for sent at fortryde bagefter.

Jeg håber i mit stille sind at du vil ringe og tale med hans læge.

Knus
Og god bedring med din far
Mone

Kommentar
Fra : summer

Dato : 10-01-03 11:47

Mone, netop min mening.
mvh
summer

Kommentar
Fra : philippa

Dato : 10-01-03 16:08

Hej Mone...

jeg har ikke sagt at jeg "bare vil proppe naturmedicin i munden" på min far........
Der jeg søger er nogle råd fra nogle der måske selv kender til det,at have en far(forældrer)
der er så stædig og ikke tror for 5 ører på læger...
Min far har ALDRIG gået til læge og kommer heller ALDRIG til det. Bare nogle nævner det,bliver han gal og hidsig.
Han vil ikke engang ringe og tale med sin læge,når jeg har sagt at jeg meget gerne vil ringe for ham,bliver han også sur og gal(det gælder også de andre ting som han døjer med)

Derfor søger jeg nogle råd fra "jer" og ser om der er noget af det i skriver jeg kan "bruge til noget"

Jeg siger tak for de svar og kommentarer der er kommet indtil nu

Ps. Jeg er nok af den "gamle skole" og tør ikke rigtig gå imod det min far siger (det bliver gerne som han vil have det)

Venlig hilsen Philippa

Kommentar
Fra : philippa

Dato : 10-01-03 16:08

Hej Mone...

jeg har ikke sagt at jeg "bare vil proppe naturmedicin i munden" på min far........
Der jeg søger er nogle råd fra nogle der måske selv kender til det,at have en far(forældrer)
der er så stædig og ikke tror for 5 ører på læger...
Min far har ALDRIG gået til læge og kommer heller ALDRIG til det. Bare nogle nævner det,bliver han gal og hidsig.
Han vil ikke engang ringe og tale med sin læge,når jeg har sagt at jeg meget gerne vil ringe for ham,bliver han også sur og gal(det gælder også de andre ting som han døjer med)

Derfor søger jeg nogle råd fra "jer" og ser om der er noget af det i skriver jeg kan "bruge til noget"

Jeg siger tak for de svar og kommentarer der er kommet indtil nu

Ps. Jeg er nok af den "gamle skole" og tør ikke rigtig gå imod det min far siger (det bliver gerne som han vil have det)

Venlig hilsen Philippa

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 51 point
Dato : 10-01-03 17:38

Hej Philippa.

Nu var det altså Summer der skrev det der med at
"proppe" medicin i din far, men pyt med det.

Med hensyn til de andre sygdomme din far har, hvis aldrig han har været til lægen, hvordan kan I/du så vide hvad han fejler?? er det heller ikke blevet undersøgt??

Jeg forstår så udmærket hvad du mener med at han ikke vil til lægen, for det er der jo desværre mange i den alder der ikke vil, de skal nok selv klare det, men ikke desto mindre, så klager han jo over det, og det er jo dig der må lægge øre til.

Men jeg er også af den gamle skole, og jeg tror endda lidt ældre end din "skole", det kan jeg jo se ud af din fars alder, men jeg ville nu alligevel tage sagen "i min egen hånd" uanset hvor gal han ville blive. Det er jo dig der skal leve med det ik'??
Og du behøver jo ikke fortælle ham at du ringer og "taler" med lægen, selvom det er at gå "lidt" bag om ryggen på ham, men det er jo for at hjælpe du gør det, det er jo ikke i nogen ond mening.

Og hvis du gerne vil have råd og vejledning, så tror jeg altså ikke det er her du skal hente det, for vi er jo (de fleste vil jeg tro) ganske almindelige mennesker, så det ville være utrolig svært for nogen at give dig et korrekt svar på dit spørgsmål, med mindre der selvfølgelig lige skulle sidde en læge. Og jeg syntes/tror ikke at der er nogen der kan give dig det rigtige svar, selvom de måske har/haft en stædig far/mor der ikke vil til lægen, for vi er jo forskellige allesammen, og ville tackle problemet på hver vores måde, og det kan du jo ligesom ikke bruge til noget.

Og det syntes jeg også du giver udtryk for på grundlag af de indlæg der allerede har været, for der er vi jo stort set enige om, at der skal en læge til.

Så hvis du ikke kan/vil ringe til din fars egen læge, så prøv at gå ind på dettte link www.netdoktor.dk og spørg der, for der har de trods alt noget mere viden om tingene tror jeg.

Jeg er ked af hvis du opfatter mine indlæg som negative, men det får jeg ligesom følelsen af i dit indlæg til mig ovenover, selvom du dog afslutter med et stort grin

Knus
Mone

Kommentar
Fra : summer

Dato : 10-01-03 20:04

Hej Philippa. Undskyld jeg udtrykte mig lidt uheldigt, med bemærkningen om at proppe Ginko Biloba i munden på din far.
Det er fint at Mone foreslår www.netdoktor.dk - det er trods alt bedre end ingenting. Jeg er alligevel sikker på, at du også får svar derfra: "Din far skal undersøges af en læge"
Du skriver: [Ps. Jeg er nok af den "gamle skole" og tør ikke rigtig gå imod det min far siger (det bliver gerne som han vil have det)]
Du er altså ikke den eneste der har eller har haft en stædig/stolt forælder. Jeg har selv "kæmpet" med begge mine, nu afdøde forældres totale vægring ved at søge lægehjælp for deres dårligdomme, så jeg kan sagtens sætte mig i din situation. Har du ikke nogle søskende, eller andet familie, som kan støtte dig?

For mig at se, har du groft sagt kun to muligheder:

1) Hvis du vurderer, at din far har behov for lægehjælp, må du, trods din fars reaktion, tage hans situation i egne hænder, og gå "imod hans ønsker".
Det er en situation mange, mange - måske de fleste - børn kommer til at stå i. Det kan være endog meget hårdt, at skulle bestemme over sin far.

2) Du kan vælge at resignere, og sige til dig selv: "Jamen det er jo hans eget liv, og hans egen ret til at bestemme over sig selv" - Kan du det??

Der er iøvrigt noget som undrer mig lidt. Du skriver, at din far har forhøjet
blodtryk og dårligt hjerte, astmatisk bronkitis, noget sukkersyge, slidgigt.
Hvem har stillet disse diagnoser??

Jeg håber på en fornuftig løsning.
summer

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 11-01-03 05:32

"Noget jeg virkelig tænder af på, er når nogen er uærlig, snyder, taler grimt om andre - i det hele taget har en dårlig opførsel - så bliver jeg vred."

"IceCap, at skrive formodet svar i en muligvis alvorlig sag, er for plat."

OG?? Det er videnskabeligt bevist, at Ginko Biloba fremmer/øger blodgennemstrømningen generelt. Hvis Philippas far er en gammel ged, der ikke vil til lægen eller andet, så er det hans problem!!! Manden er jo ikke ældre end at det KAN være alderdom.... Måske er han træt som så mange andre ældre.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 11-01-03 11:33

IceCap, min kommentar til dig står jeg ved. Jeg ved udmærket hvilke egenskaber Ginko Biloba påståes/bevises at have.
Nu er det sådan at philippas far lider af - citat:

forhøjt blodtryk og dåligt hjerte,astmatisk bronkitis,noget sukkersyge,slidgigt osv.osv - citat slut

Derfor synes jeg stadig det er plat at lægge et formodet svar, hvor du skriver Ginko Biloba kan løse nævnte diagnoser/sygdomme. I dit link til Netdoktoren står der jo så alle kan forstå det >>>Inden behandlingsstart med naturlægemidlet skal en læge have udelukket, at der ikke er tale om egentlig sygdom.<<< Derfor er du den eneste der ikke synes philippas far behøver komme til lægen.

Så tillader du dig ydermere at skrive

>>>>Philippas far er en gammel ged, der ikke vil til lægen eller andet, så er det hans problem!!! Manden er jo ikke ældre end at det KAN være alderdom....<<<<

En gang forvirret, nedsættende bemærkning
philippa, skriver selv hun har det dårligt med at se sin far sådan. Hun har ikke brug for kyniske indlæg af din slags

mvh
summer

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 11-01-03 12:09

Til IceCap

Det eneste jeg har at sige til det du skriver er:

Ville du "bare lade stå til" hvis det var en af dine forældre???

For så er jeg GLAD FOR DU IKKE ER MIN SØN
Du må være fuldstændig følelseskold

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 11-01-03 14:00

Misforstå mig nu endelig ret!!! Hvis nu min far var i den forfatning og nægtede at tage til lægen, ville jeg lade ham råde selv, men selvfølgelig gøre ham opmærksom på, at jeg syntes han "er en gammel ged, der ikke vil til lægen eller andet, så er det hans problem!!!" så kunne det måske give ham et spark i røveren, som kunne få hans øjne op, måske med en bemærkning om, at arven ville varme. Hvis hans bil kører dårligt, kommer den jo til mekanikeren uden tøven ikke? Enten får man en bitter far eller en far, der vælger lægen........ Hvor svært kan det være? Og ja, jeg er generelt kold og kynisk.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 11-01-03 20:40

Nu er 71 år jo ikke nogen særlig høj alder, og derfor bør din far have hjælp, for at forbedre hans helbred og livskvalitet. Dette har jeg sammenfattet i min kommentar den 10-01-03 20:04.

Phillippa, hvis du elsker din far, hvad alt tyder på, så vil jeg ikke råde dig til nogen form for eksperimenter, men få kontakt til hans læge - jo før jo bedre. Som jeg nævnte, med alle de symptomer din far har, må han jo have en vis form for kontakt til lægen. Har han f.eks kørekort?

Som jeg skrev, enten SKAL lægen ind i billedet, eller du må lade din far være.
Det kan lyde hårdt, men jeg ser ikke andre muligheder.

Der er to ting jeg kan garantere dig, fordi jeg selv har erfaret det. Hvis han trods modstand, får den lægehjælp der gør, at han får det væsentlig bedre, får du en helt anderledes glad og taknemmelig far, især glad for dig. Du vil være uendelig glad ved, at du har gjort det du kunne. Det modsatte, med dig som passiv datter, vil du aldrig tilgive dig selv - senere.

Med venlig hilsen og forståelse
summer

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 11-01-03 20:45

Hej Philippa.

Nu vil jeg lige prøve en sidste gang, for der er jo kommet så mange forslag nu, så det må være utrolig svært for dig at finde rede i. Men som tidligere nævnt, så er vi dog næsten alle enige om, at der nok skal en læge ind i billedet og som jeg også tidligere har sagt, "vi har jo ikke forstand på det, vi er ganske almindelige mannesker" og vi kan *kun* sidde her og *gætte*, og det får din far det næppe bedre af.

Men nu har jeg været inde på "netdoktor" og kigget mig lidt omkring, og der fandt jeg bla. dette.

http://www.netdoktor.dk/symptomer/svimmelhed.htm

Prøv at gå ind og kig der, jeg har herunder indsat alle de ting som "kan" give svimmelhed iflg. siden.

Nu håber jeg inderligt at du vil *prøve* at kigge på det, for jeg (godt være I syntes jeg er lidt for nærtagende) tænker meget på dit indlæg. Og så ville det være dejligt hvis vi hørte lidt fra dig, om hvad du tænker og mener om det der bliver skrevet til dig.

Citat:
[Svimmelhed

Af Carl J. Brandt, læge

Oversigten herunder viser forskellige årsager til svimmelhed. Klik på navnet på en sygdom eller undersøgelse, så kommer du frem til en udførlig artikel om det pågældende emne.

OBS! Svimmelhed kan skyldes mange ting og skal vurderes sammen med øvrige symptomer. Oversigten omfatter ikke alle årsager og kan ikke erstatte et besøg hos lægen.

Almindelige årsager

Man står på hælene

Ubehag ved for eksempel blodprøvetagning

Hovedpine

Mellemørebetændelse

Blodmangel på grund af jernmangel

.
Sjældne årsager

Blodmangel på grund af mangel på vitamin B12

Blodmangel på grund af mangel på folinsyre

Alkoholmisbrug

Medicinmisbrug

Graviditetsblodmangel

Meniérès sygdom

Blodprop i hjertet

Blodprop i lungen

Blodprop i hjernen]

Knus og mange tanke
Mone

Kommentar
Fra : jytteras

Dato : 11-01-03 23:09

Hej Philippa.

Mon ikke du næsten er ved at blive mere forvirret end afklaret af alle disse mange kommentarer???
Jeg håber virkelig du har nogen at tale med, som forstår både din kærlighed og respekt for din far ................ for måske er det i virkeligheden dig der har det største problem.
Jeg tænker her på at du skriver at din far ALDRIG har været til en læge og ikke stoler for 5 øre på dem - i den situation vil det jo være åndelig voldtægt, at tvinge din far ind i et behandlingssystem han aldrig har ønsket at bruge.

Jeg kan fortælle dig, at min far arbejdede til han var nær de 70 år, så blev han ramt af et par blodpropper i hjernen. Dette medførte ikke indlæggelse, da far ikke ønskede dette. Men han mistede evnen til at tale i udstrakt grad og til sidst helt, han fik sværere og sværere ved at gå, spise selv osv osv.
Alt dette var MEGET nedværdigende for min far, der hele sit liv havde klaret sig selv og han blev en bitter mand ................... også selv om vi fortalte ham hvor glade vi var for stadig at have ham.

Efter et par år fik han pludselig høj feber og på trods af hans eget ønske, valgte aftenhjemmeplejen at indlægge ham fordi de ikke turde tage ansvaret for ham.
Min mor, to af mine søskende og jeg selv var hos ham og vi var enige om, at far IKKE skulle undersøges og behandles, kun mod smerter.
Jeg blev alene hos min far den nat og på trods af at jeg vidste det var den rigtige beslutning vi havde truffet, så følte jeg mig som en bøddel, at jeg lå der på et hospital sammen med min far og så valgte al teknologien fra, som kunne få min far til at fortsætte sit liv. - Det var egoistisk, men jeg var så bange for at miste ham, at jeg voldsomt ønskede at han overlevede og det gjorde han !!!!!

Vi ved ikke, hvad der fremkaldte feberen, men far blev udskrevet og kom hjem igen til hjemmepleje osv.
Min mor kunne dog ikke holde til fortsat at pleje ham, så det blev besluttet at han måtte på plejehjem. Jeg mener der kun gik et par måneder eller tre imellem første feberanfald, til det næste som kom umiddelbart efter at han var flyttet ind på plejehjemmet.
Også på plejehjemmet ville de indlægge ham - vi tør jo ikke tage ansvar for at nogen vælger at dø naturligt, men vi stod fast og havde en utrolig smuk afsked med far.
Det tog blot et døgn ............... men far havde truffet sin beslutning og vi gav ham lov.

Det var hårdt at miste ham fordi jeg mistede min far, men jeg føler mig smuk indeni fordi jeg gav ham lov at få fred

Dette er ikke noget specielt råd til dig, men mere fordi jeg når jeg læser alle indlæggene kommer til at tænke på det, og hvem ved måske du eller andre kan bruge noget af det alligevel?

Pas godt på dig selv og husk, at vi mennesker ikke allesammen er ens .

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 12-01-03 00:00

Hvis din far ALDRIG har været til læge hvordan er man så kommet frem til hvad du skriver:

"Han har i forvejen forhøjt blodtryk og dåligt hjerte,astmatisk bronkitis,noget sukkersyge,slidgigt osv.osv" ???

Det er da noget hasard at du skriver: "Derfor søger jeg nogle råd fra "jer" og ser om der er noget af det i skriver jeg kan "bruge til noget""

Ring til hans læge og fortæl problemstillingen - hellere have en hidsig, men levende og rask far, end en skrantende af samme.

Ser frem til dit svar og mvh

Kommentar
Fra : summer

Dato : 12-01-03 00:15

jytteras, det er en meget smuk beretning om din fars endeligt. Alligevel sidder jeg tilbage med en del undren over forløbet, men det er jo fuldstændig op til den enkelte familie/syge, at afgøre hvad der skal ske. Det har det jo så også været i jeres.

Hvad Philippa vil gøre eller ikke gøre, hverken kan eller skal vi blande os i.
Philippa har spurgt om råd og synspunkter. Det har hun også så rigeligt fået. Vi bliver jo nødt til at skrive ud fra vores egne erfaringer og de er selvfølgelig forskellige.

Philippa, jeg har skrevet det før. Jeg håber meget at du har søskende, andet familie eller venner, som du kan snakke med. Måske tager jeg fejl, men jeg har på fornemmelsen, at du inderst inde føler hvad du skal gøre, men mangler en form for bekræftelse på, at det er rigtig. - Måske tager jeg fejl.

Tak for nu
summer

Kommentar
Fra : philippa

Dato : 12-01-03 12:50

Til jer allesammen (de fleste )

Jeg er utrolig glad for jeres velmende og gode svar og kommentar.
Det er rigtigt som du skriver summer,jeg har ikke rigtig vidst hvad jeg skulle gøre,men det hved jeg nu
Jeg vil ringe og få en snak med min fars læge,og så må min far så blive sur eller lade være,han vil nok indse at jeg gjorde
det fordi jeg bekymrer mig om ham og holder af ham. (I skal nok høre hvordan det er gået )

Ang. min fars andre sygdomme... hvordan jeg kan vide at han fejler det han gør: Fordi han for mange mange år siden søgte førtidspension,og derfor skulle undersøges på kryds og tværs på syghuset (ja det ville han åbenbart godt dengang )
ps. Jeg har aldrig forventet at i skulle kunne stille en diagnose på min fars svimmelhed,men ønskede at få nogle gode råd,og det har jeg fået..... TAK skal i ha´
Hvis der så var et eller andet "naturmedicin" der måske kunne tage noget af svimmelhed,hvis det går så galt at min far sparker lægen ned af trapperne *griner* når han kommer, så har jeg det i baghånden.................

Mange Kærlige Hilsner fra
Philippa

Godkendelse af svar
Fra : philippa

Dato : 12-01-03 13:26

Tak for svaret Mone.
Jeg opfatter bestemt ikke dine dine indlæg som negative,jeg synes tværtimod at du skriver med megen stor hjertevarme som flere andre andre der har været så søde at give mig deres bedste råd.....

Knus Philippa

Kommentar
Fra : jytteras

Dato : 12-01-03 13:56

Kære philippa

Rart at se, at du har fundet frem til en løsning og vi glæder os til at høre hvad du får ud af det
jytteras

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 12-01-03 19:03

Kære Philippa.

Oh, hvor er jeg glad for at læse dit indlæg

Der er virkelig faldet en sten fra mit hjerte. Tak

Glæder mig til at høre hvad lægen siger.

Knus
Mone

Kommentar
Fra : summer

Dato : 12-01-03 19:27

philippa, jeg er også glad for at læse din beslutning, og håber vi med vores indlæg har hjulpet dig bare en lille smule.
Jeg vil håbe, at vores børn vil tage affære, hvis jeg skulle blive syg og stædig a la din far.

Pøj pøj
summer

Kommentar
Fra : grokraft

Dato : 24-08-12 15:56

Svimmelhed kan være magnesium mangel, de fåes i matas eller apoteket.