/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Luk et spørgsmål
Fra : stineemma2
Vist : 360 gange
50 point
Dato : 16-01-07 22:17

Hvordan "lukker" jeg et spørgsmål, når jeg har fået svar på mit problem???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-07 22:21

I det spørgsmål, som du har stillet accepeterer du det svar, som du mener er det rigtige.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-01-07 22:22

Klik på accepter ud for den bruger der har besvaret, det står i højre side, og følg herefter guiden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-07 22:26

I højre side af dit spørgsmål, ved de svar som er kommet har du mulighed for enten at annullere eller acceptere.

Hvis du har fået svar, som du kan bruge vælger du acceptere. Når du har klikket på acceptere får du igen en oplysning om antal stjerner, som du mener svaret er værd. Til sidst skal du godkende og trykke på send.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-07 23:03

Citat
I højre side af dit spørgsmål, ved de svar som er kommet har du mulighed for enten at annullere eller acceptere.

Du må have en anden udgave af Kandu end mig....

Annulere kan du kun i SELVE spørgsmålet....

Ved svarene er det enten "accepter" eller "blacklist"

Men mon ikke det var en tanketorsk..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-07 23:17

refi

Det var en tanketorsk, men spørgeren ved godt hvordan man lukker et spørgsmål, det har arne.jakobsen sørget for

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-01-07 00:05

Hej igen Stine.

Jeg troede da at vidste det. Ellers havde jeg da fortalt dig det.

Men OK.

Oven over hvert enkelt svar du har fået på dit spørgsmål, er der helt ude til højre et lille felt der hedder "accepter" - Hvis du Klikker på det, får du lejlighed til at acceptere svaret samt give et antal stjerner melle 1 og 5. Du får også lejlighed til at skrive en besked til svareren og de andre deltagere i spørgsmålet.

Så skulle det da vist være klaret.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-01-07 00:12

ans ->
Citat
Det var en tanketorsk, men spørgeren ved godt hvordan man lukker et spørgsmål, det har arne.jakobsen sørget for

Var det en ROSE? I så fald TAK.

Men ja, jeg har mange gange beskrevet hvordan man lukker et spørgsmål, men denne spørger er NY og har åbentbart ikke læst mine tidligere lukketips.

Jeg har nu atter skrevet dem i denne tråd. Så mon ikke det lykkes endnu engang.

Kommentar
Fra : majer12

Dato : 17-01-07 08:08

Jeg har selv lige lukket et spørgsmål herinde for første gang og synes at det var lidt svært. Men det var mere fordi at der var svar fra 2 forskellige personer, som var lige gode. Men man kan jo kun give stjerner til en person eller hva??
Så er man jo nød til at vælge og det er jo lidt unfair over for den ene, når svarene er lige gode..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 08:25

majer12 -> Vi er nogen brugere, som er glade, bare vi får en tak

..så hvis 2 svar er lige gode? Så giv point til det første svar, men skriv som afsluttende kommentar:

BRUGER_X kom først, så point går til dig. BRUGER_Y's svar er også brugbart, så tak til jer begge

...eller noget i den stil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 08:25

Det er desværre betingelserne - du kan KUN acceptere ET af svarene...

Kommentar
Fra : majer12

Dato : 17-01-07 09:51

MOLOKYLE -> Tak for dit svar... Det vil jeg huske til næste gang..
Jeg skal jo lige lære, hvordan det foregår herinde. Jeg har ikke været medlem så længe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-01-07 10:06

Men så luk dette spørgsmål og træf et valg: Hvem hjalp dig bedst og først?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 10:08

majer12 -> Velbekomme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-01-07 11:20

Citat
Oven over hvert enkelt svar du har fået på dit spørgsmål, er der helt ude til højre et lille felt der hedder "accepter"

Det er i NEDERSTE højre hjørne man skal acceptere, hvis man vil acceptere det rigtige svar.

Hvert indlæg er indrammet og i nederste højre hjørne er det muligt at acceptere.

majer12 kan da ikke lukke dette spørgsmål!!!!